FANDOM

Cod4topright Findmakarovicon MW2icontr MW3tr MWRtopright RealWorldtr

AC-130 – seria ofiar występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3, a także ciężko uzbrojony samolot szturmowy produkowany przez firmę Boeing.

OpisEdytuj

Samolot jest uzbrojony tylko na lewej burcie. Styczność z nim mamy w Call of Duty 4: Modern WarfareCall of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3. Zawsze wyposażony jest w trzy działka 25 mm, 40mm oraz 105mm co wskazuje na to, że jest to model AC-130H Spectre.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

KampaniaEdytuj

Samolot ten występuje jedynie w misji ''Śmierć z powietrza'', kiedy to gracz wciela się w strzelca i osłania oddział SAS z pokładu AC-130 za pomocą dostępnego uzbrojenia. 

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

KampaniaEdytuj

AC-130H Spectre występuje w operacji specjalnej "Strażnik". Jeden z graczy prowadzi ostrzał z AC-130, a drugi - na piechotę - walczy z wrogiem.

MultiplayerEdytuj

AC-130 dostępne jest także jako seria ofiar w trybie multiplayer, po uzyskaniu serii jedenastu zabić. Gracz wtedy na ograniczony okres czasu zyskuje dostęp do uzbrojenia samolotu. AC-130 dysponuje flarami, które zatrzymują pierwszy wystrzelony w jego stronę pocisk. Drugi jednak przeważnie trafia.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

KampaniaEdytuj

W misji "Gotowy do akcji" mamy możliwość wezwania ostrzału z tego samolotu za pomocą świecy dymnej, a w misji "Żelazna dama" gracz ma okazję ostrzeliwać żołnierzy rosyjskich za pomocą tego samego AC-130 przez większą część misji.

Operacje specjalneEdytuj

W trybie Operacji specjalnych w operacji "Misja ogniowa", jeden z graczy osłania z AC-130 drugiego, który musi w kilkadziesiąt sekund zdobyć dane.

Tryb Przetrwania Edytuj

W trybie przetrwania za 2500$ możemy go kupić ze sklepu ze wsparciem powietrznym. Działa tak samo jak ostrzał AC-130 w misji ''Gotowy do akcji''.

MultiplayerEdytuj

AC-130 występuje także w trybie multiplayer jako nagroda serii ofiar za dokonanie dwunastu zabójstw z rzędu.

Znane kryptonimy AC-130 Edytuj

Osiągnięcia i trofea Edytuj

Death osiagniecie cod4 Śmierć z nieba (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Otwórz ogień z AC-130.
Straight osiagniecie cod4 Poker (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Zabij 5 przeciwników jednym strzałem z AC-130.
Danger Close MW3 Niebezpiecznie blisko (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Zniszcz śmigłowiec za pomocą granatu dymnego z AC-130 w misji Gotowy do akcji.
Menage a Trois MW3 Ménage Trois (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Zniszcz 3 wrogie czołgi jednym strzałem ze 105mm w misji Żelazna dama