FANDOM

MW2DStr MW3DStr

AK-74 – karabinek szturmowy pojawiający się w Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized i Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance.

Call of Duty: Modern Warfare: MobilizedEdytuj

AK-74 pojawia się jako modernizowana wersja AK-47. Broń można znaleźć podczas całej kampanii i często jest używana przez nieprzyjacielską piechotę (prawdopodobnie najczęściej). Model z gry cechuje wygodna kolba oraz wysoka szybkość ostrzału. Używa także 30 nabojowego magazynka. Dzięki wysokiej szybkości strzału, mocnym obrażeniom i szybkim przeładowaniom jest jednym z najczęściej używanych i efektownych broni w grze.

Call of Duty: Modern Warfare 3: DefianceEdytuj

AK-74 powraca w Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance w tej samej postaci co w Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized.

KampaniaEdytuj

Podobnie jak w poprzedniej części siły rosyjskie używają tej broni przeciwko graczowi. AK-74 jest często spotykany w trakcie kampanii, a najczęściej w kilku ostatnich misjach. Broń tę można zebrać tylko z ciał wrogów. Nie jest ona używana przez towarzyszy gracza.

MultiplayerEdytuj

AK-74 pojawia się w trybie dla wielu graczy jako broń do odblokowania. Można ją zdobyć po zabiciu 700 przeciwników przy pomocy dowolnego karabinu szturmowego.

CiekawostkiEdytuj

  • AK-74 i AN-94 mają taką samą animację przeładowania.
  • Część jego pierwszoosobowej animacji jest wprowadzona z AK-47.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki