FANDOM

MW2DStr BO2topright STtopright BO3topright Ztr

AN-94 – rosyjski karabin automatyczny występujący w Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Strike Team i Call of Duty: Black Ops III. Cechuje się dużą siłą rażenia.

Call of Duty: Modern Warfare: MobilizedEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

KampaniaEdytuj

Broń dostępna jest na kilku misjach kampanii, można ja ustawić jako broń podstawową w trybie tworzenia klasy przed misją.

MultiplayerEdytuj

Można go odblokować, gdy osiągnie się maksymalny poziom. Dwa pierwsze pociski są wystrzeliwane z większą szybkostrzelnością.

DodatkiEdytuj

Tryb ZombieEdytuj

W tym trybie występuje jako broń do kupienia na ścianie na mapach Die Rise i Buried. Po ulepszeniu nazywa się Aktywny Neutralizator 94000.

Call of Duty: Strike TeamEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops IIIEdytuj

AN-94 pod nazwą KVK 99m został dodany do Call of Duty: Black Ops III w aktualizacji z 11 lipca 2017 r.

CiekawostkiEdytuj

OgólneEdytuj

  • Mimo wyglądu, z karabinem AK wspólny ma jedynie magazynek. Mechanizm wewnętrzny składa się ze skomplikowanego systemu linowo-bloczkowemu, który ma za zadanie zwiększyć szybkostrzelność i zmniejszyć odrzut.

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

  • Ma muszkę podobną do STG-44.
  • Mimo że karabin jest rosyjski, w Call of Duty: Black Ops II stanowi on połowę chińskiego arsenału.
  • Jest najpopularniejszą bronią w multiplayer.
  • W misji Pięta Achillesa, gdy idziemy na scenę można zauważyć, że jeden z ludzi Menendeza nie ma magazynka w tej broni.
  • W misji Pięta Achillesa po schwytaniu Harpera można dostrzec wśród żołnierzy Menendeza, że wszystkie AN są bez magazynków.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki