FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

AN/PEQ-6 – odmiana celownika laserowego, pojawiająca się w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Ghosts.

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

Celownik występuje tylko w kampanii dla pojedynczego gracza. Jest montowany na karabinach M4A1. Pojawia się także na odmianach M4A1 Granadier i M4A1 SOPMOD. Laser celownika jest widzoczny tylko po założeniu noktowizora.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Używany w kampanii w misjach Eksodus do oznaczania celów dla Strykera, w misji Gułag na karabinie M4A1 i misji Jak za dawnych czasów na karabinie ACR. Dodatek jest używany przez żołnierzy z Kompanii cienii.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Występuje w kampanii w misji Twierdza jako dodatek do MP5. Pojawia się także na różnych broniach w Operacjach Specjalnych.

Call of Duty: Ghosts Edytuj

Pojawia się w jednej misji na wyposażeniu broni żołnierzy z oddziału Duchów. Sam gracz nie może używać tego dodatku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki