FANDOM

MW3tr
20px-Disambig-icon.png Dla karabinu o podobnej nazwie, patrz AW-50.
20px-Disambig-icon.png Dla karabinu, który w plikach gry oznaczony jest jako AS50, patrz XPR-50.

AS50 – samopowtarzalny karabin wyborowy, który pojawił się jedynie w trybie dla wielu graczy i operacji specjalnych Call of Duty: Modern Warfare 3.

Tryb dla wielu graczy Edytuj

Karabin ten gracz może odblokować na poziomie 22. W klasie wyróżnia się lunetą o przybliżeniu 2.4x (inne mają 4.8), przez co kosztem skuteczności w walce na daleki zasięg rośnie skuteczność na średni i niski, a kołysanie się lunety jest mniej odczuwalne. Wersja bez tłumika zabija na 1 trafienie w głowę, szyję i klatkę piersiową i ciężko rani w kończyny czy brzuch. Wprawdzie tłumik nie zmienia zabójczych właściwości AS50, jednak widocznie zmniejsza obrażenia - z tego też powodu lepiej unikać tego dodatku. Zalecanym jest natomiast Zmienny zoom albo powiększony magazynek rekompensujący wady karabinu.

DodatkiEdytuj

BiegłościEdytuj

Tryb przetrwaniaEdytuj

Karabin jest dostępny od 42 poziomu i kosztuje 2000$. Jak każda broń tego typu jest przydatna we wczesnych rundach przeciw wrogom takim jak Kolos czy MH-6 Little Bird, szybko jednak zaczyna cierpieć z powodu niskiej szybkostrzelności i skromnego zapasu amunicji. Zalecanym dodatkiem jest Celownik ACOG.

Tryb operacji specjalnychEdytuj

AS50 pojawia się jedynie w misji "Nalot" z magazynkiem o pojemności 10 nabojów i 100 w zapasie. Poza tym, nie różni się od wersji z trybu przetrwania i idealnie sprawdza się w walce z pojedynczymi wrogami.

CiekawostkiEdytuj