Cod4topright MW2icontr

AT4 – szwedzka przeciwpancerna wyrzutnia rakiet występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare 2.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

AT4 w pierwszej części Modern Warfare występuje tylko w kampanii. Dodatkowo, nie możemy jej używać. Na plecach noszą ją Marines. Wystrzał z tej broni pojawia się rzadko w tej grze, ale można to zauważyć w misji ''Szok i zdumienie''.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Kampania Edytuj

W kampanii Modern Warfare 2 AT4 pojawia się o wiele częściej. Jest to podstawowa wyrzutnia rakiet Rangerów i Kompanii Cieni. Wiele sztuk tej broni pojawia się też w misji ''Jedyny łatwy dzień... był wczoraj'' co może być pomocne w zniszczeniu wrogiego śmigłowca. Występuje też w misji ''Muzeum''.

Multiplayer Edytuj

W trybie wieloosobowym gry broń występuje pod nazwą AT4-HS. Jest to pierwsza odblokowywana wyrzutnia rakiet, bowiem można jej używać już od 4 poziomu. Nie różni się zbytnio od wersji z kampanii lecz największą zmianą jest możliwość namierzania nią wrogich pojazdów, jednak te rakiety są słabsze od wyrzutni z samym namierzaniem, np. FIM-92 Stinger. Przykładowo, by zniszczyć Harriera potrzeba jednego pocisku ze Stingera, a AT4-HS potrzebuje ich więcej.

Operacje specjalne Edytuj

W misji specjalnej Mokra robota występuje kilka egzemplarzy wyrzutni. Jest tam ten samo model co w kampanii.