FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.
20px-Disambig-icon.png Dla lekkiego karabinu maszynowego, patrz AUG HBAR.

AUG (właściwie Stg 77) – austriacki karabin szturmowy zbudowany w układzie bullpup występujący w grze Call of Duty: Black Ops.

Kampania Edytuj

AUG pojawia się na standardowym wyposażeniu CIA. W kampanii znajdziemy go w tylko w misji "WMD", gdzie występuje w dwóch wariantach:

Karabin zadaje duże obrażenia i ma dużą szybkostrzelność. Jest to ulubiona broń Grigorija Weavera.

Tryb dla wielu graczy Edytuj

AUG jest szóstym karabinem szturmowym, dostępny najwcześniej od 26 poziomu i jako jedyna broń z kategorii posiada uchwyt będący integralną częścią broni. W porównaniu do innych karabinów szturmowych wyróżnia się niskimi obrażeniami na pocisk, jednak ma wysoką szybkostrzelność (taką samą, co FAMAS), praktycznie zerowy odrzut i dobrą celność. Jedynym problemem może być szybkie zużycie amunicji, co jednak można zrównoważyć posiadając atut Padlinożerca. Ze względu na swoje parametry jest często wykorzystywana przez graczy chcących zdobyć wyższe serię ofiar takie jak Śmigłowiec albo Psy obronne bez korzystania z pakietu wspomagającego. Dosyć często można spotkać się z opinią, że AUG jest jedną z gorzej zbalansowanych broni w grze.

Możliwe dodatki Edytuj

Tryb zombie Edytuj

AUG pojawia się w każdej mapie zombie poza Dead Ops Arcade, gdzie można go wylosować w skrzynce losującej, a wersji na Wii także kupić jako broń ze ściany za 1200 punktów. Broń skuteczna do 9-10 rundy , potem służy tylko jako narzędzie wsparcia lub do nabijania punktów. Po ulepszeniu nazywa się AUG-5OM3. Ulepszenie poza zwiększeniem obrażeń i zapasu amunicji daje unikatowy w tym trybie dodatek Masterkey. Ze względu na unikatowy dodatek zachowuje wysoką skuteczność w walce z zombie do 18 rundy.

AUG a AUG-5OM3 Edytuj

AUG AUG-5OM3
Obrazek AUG.PNG AUG-50M3.PNG
Obrażenia 140-90 200-140 (karabin)
240-25 x8 (1920-200) (Masterkey)
Tryb ognia Automatyczny Automatyczny (karabin)
Pump action (Masterkey)
Szybkostrzelność 937 RPM 937 RPM (karabin)
79 RPM (Masterkey)
Pojemność magazynka 30 30 (karabin)
6 (Masterkey)
Maksymalna amunicja 270 390 (karabin)
30 (Masterkey)
Czas przeładowania 2.6 s, gdy niepełny
3.05 s, gdy pusty
Karabin
2.6 s, gdy niepełny
3.05 s, gdy pusty
Masterkey
0.7 s na każde 2 naboje
Mobilność Średnia Średnia
Zasięg Duży (karabin)
Mały (Masterkey)
Inne Brak Dodatek Masterkey
Maksymalnie 2 naboje na raz ładowane do Masterkeya

Ciekawostki Edytuj

  • Jak dodamy złoty kamuflaż to jest on tylko z przodu broni oraz na magazynku, normalny kamuflaż jest już na całej broni.
  • Na Wii domyślnym kolorem jest szary, a na PS3, PC i Xbox 360 zielony.
  • Karabin ten nie powinien znaleźć się w grze ze względu na konflikt dat produkcji. AUG do służby wszedł w 1977 roku.
  • Wśród niektórych graczy krąży opinia, że w trybie dla wielu graczy nie mamy do czynienia z AUG z 1977 roku, a z powstałym w latach 90. wariantem AUG A2.
  • Na początku produkcji broń miała unikatową animację przeładowania, jednak w finalnej wersji jest to zmodyfikowana animacja przeładowania karabinu maszynowego AUG HBAR.
  • Podczas ładowania podwieszanej strzelby w AUG-5OM3 można zauważyć, że naboje tak samo jak przód broni są pokryte kamuflażem.
  • Początkowo celownik Swarovski przypominał amerykański wariant Celownika ACOG, a dodatkowo był planowany dodatek bagnet.
  • Nazwa ulepszonej wersji jest alternatywnym zapisem słowa Augsome, które jest grą słów od słowa awesome (pol. niesamowity).
  • Ikona HUD pokazuje wersję AUG bez uchwytu.
  • Z perspektywy trzeciej osoby gracz może zauważyć, że postacie trzymają AUG za lufę zamiast za uchwyt, co w rzeczywistości nie jest dobrym rozwiązaniem.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki