FANDOM

MW3tr
20px-Disambig-icon.png Dla frakcji o podobnej nazwie, patrz Brazylijska milicja.

Afrykańska Milicja - frakcja występująca w Call of Duty: Modern Warfare 3.  

Opis Edytuj

Afrykańska milicja, nie jest, jak nazwa wskazuje, organizacją policyjną. Swego czasu milicjami określano gangi lub organizacje paramilitarne w krajach trzeciego świata. Afrykańska milicja jest jedną z takich organizacji. Działają oni głównie w Sierra Leone i Somalii, lecz prawdopodobnie ich zasięg działań sięgał innych krajów Czarnej Afryki. Organizacja łamała wiele międzynarodowych przepisów, związanych głównie z mordami na ludności wiejskiej, handel narkotykami i współpraca z terrorystami.

Członkowie milicji, mimo niepozorności, mogą być bardzo groźni. Są nieprzewidywalni, dobrze uzbrojeni i liczni. Brak podstawowego wyszkolenia rekompensuje fakt, że w dowództwie organizacji zasiadają byli wojskowi.

Historia Edytuj

Współpraca Edytuj

W 2016 roku terroryści z Wewnętrznego Kręgu zaproponowali milicji współpracę. W zamian za osłanianie rosyjskiego chemika Wiktora Christenki mieli prawdopodobnie dostać pieniądze lub broń. W tym czasie Christienko tworzył broń chemiczną z zapalnikiem czasowym. Miała ona zostać użyta w ataku gazowym na Europę. Członkowie afrykańskiej milicji poza tym mieli zapewnić dobre kanały przerzutowe gazu w drodze do Starego Kontynentu. Pomogła w tym fikcyjna firma Fregata Industries.

Zbrodnie Edytuj

MilicjaZbrodnia

Członek milicji zamierza podpalić mieszkańca wioski (Sierra Leone, 2016).

We wrześniu 2016 roku milicja w Sierra Leone rozpoczęła akcję wymordowywania ludności cywilnej w górach Loma. Obiło się to echem w wiadomościach w innych krajach, jednak nie zwróciło to należytej uwagi, bo reszta świata była skupiona na niedawnej wojnie Rosji z USA.

Akcja w Sierra Leone Edytuj

Od Jurija, byłego współpracownika Władimira Makarowa (przywódca Wewnętrznego Kręgu) dowiedziano się, że gaz skonstruowany przez terrorystów jest składowany w pewnej wsi. Niedobitki z dawnej jednostki specjalnej Task Force 141 przy wsparciu rosyjskich Lojalistów postanowiły działać.

Pobliską rzeką członkowie TF dostali się do wsi. Używając broni z tłumikiem łatwo eliminowali małe grupy milicji. Większe oddziały starali się omijać. W ten sposób bardzo szybko dotarli do centrum, gdzie znajdowała się fabryka. Brytyjczycy nie wiedzieli, że ładunek z gazem został przeniesiony. W tym jednak momencie milicja została zaalarmowana i rozpoczęła atakować intruzów. Task Force musieli przystąpić do nierównej walki. Cała milicja z okolicy kierowała się w ich stronę starając się ich okrążyć. Agenci się jednak nie poddawali. Za pomocą przejętego CKM-u zniszczyli duże oddziały Afrykanów. Po tym milicja zaczęła ich ostrzeliwać z moździerzy. W takim wypadku Task Force postanowili przejąć tą broń i ostrzelać za jej pomocą zbliżających się przeciwników. Udało im się to, po czym zaczęli się kierować w stronę pobliskiego kościoła, gdzie mógł być składowany gaz. Po długiej walce w centrum wsi dotarli do rzeczonego kościoła, jednak ładunek gazu był już w drodze do Europy.

Obrona bazy w Somalii Edytuj

Hqdefault-1

Jeden z "milicjantów" ze swoim AK-47.

Jakiś czas później za pomocą gazu doszło do aktu terroryzmu na europejskie miasta, który spowodował paraliż na całym kontynencie. Tuż po tym doszło do ataku rosyjskiej armii na Stary Kontynent. Kapitan Price postanowił zdobyć informacje o Władimirze Makarowie, który był za to odpowiedzialny. W tym celu wybrał się z siłami TF i najemników do Somalii, by przesłuchać człowieka zwanego Waraabe.

Atak Task Force, Lojalistów i najemników był przeprowadzony z impetem. Afrykańska milicja postanowiła bronić swojej bazy głównej przed najeźdźcami. Mimo to, nie mieli szans z lepiej uzbrojonym i wyposażonym w helikoptery przeciwnikiem. Ich jedynym atutem była przewaga liczebna i znajomość terenu. Po krótkiej walce kpt. Price dotarł do Waraabe i chciał go przesłuchać. Po zdobyciu cennej informacji o Makarowie, Brytyjczyk strzelił Waraabe w głowę i zarządził ewakuację z tego terenu. Jednak przeszkodziła im w tym milicja, która przygotowała zasadzkę. Pomimo strat, najemnicy się zreorganizowali i parli naprzód do punktu ewakuacji. Udało im się, to jednak w ucieczce przeszkodziła burza piaskowa. Śmigłowiec z lojalistą Nikołajem na pokładzie się rozbił. Członkowie milicji zaczęli okrążać wrak maszyny osłanianej przez najemników. Pomimo ogromnych strat po obu stronach, najeźdźcom udało się odjechać z miejsca samochodami. W tym dniu milicja straciła swojego głównego przywódcę.

Później Edytuj

Afrykańska milicja w tych dwóch bitwach straciła dużo członków i wpływy. Mimo to, prawdopodobnie wciąż istnieją.

Operacje specjalne Edytuj

Członkowie milicji występują jako przeciwnicy w misjach "Atak i odwrót", "Nieudana ewakuacja" i "Nalot".

Znani członkowie: Edytuj

Uzbrojenie Edytuj

Karabiny szturmowe Edytuj

Pistolety maszynowe Edytuj

Lekkie karabiny maszynowe Edytuj

Karabiny snajperskie Edytuj

Strzelby Edytuj

Pistolety Edytuj

Granatniki Edytuj

Tryb przetrwanie Edytuj

Afrykańska milicja występuje w trybie przetrwanie jako początkowi przeciwnicy na mapach mających miejsce w Afryce (Bakaara, Carbon, Mission, Village i Decommission). Dodatkowo występują na mapie Dome. Mają nisko poziom zdrowia. Ich uzbrojeniem jest Model 1887.

MultiplayerEdytuj

Sceenshot mw3 africa

Członkowie milicji w trybie Multiplayer na mapie Village.

Jest jedną z grywalnych frakcji w trybie wieloosobowym Call of Duty: Modern Warfare 3. Komentatorem frakcji jest Waraabe. Są grywalni na mapach Bakaara, Carbon, Mission, Village i Decommission, gdzie ich przeciwnikiem jest Private Military Company.

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo w trybie Multiplayer miał występować model kamuflażu dla snajpera milicji, jednak z niego zrezygnowano.