FANDOM

MW2icontr MW3tr
„Niewiarygodne, udało wam się. Ten atak był wyraźnym komunikatem, Makarow.”
— Anatoly

Anatoly (ros. Анатолий) – członek Wewnętrznego Kręgu i jeden z terrorystów Makarowa. Występuje w misji "Nic po rosyjsku" w Call of Duty: Modern Warfare 2.

BiografiaEdytuj

Podczas kiedy Władimir Makarow, Aleksy Borodin (Joseph Allen), Kiril, Lew oraz Wiktor zaatakowali lotnisko międzynarodowe Zachajew, on czekał w karetce na zakończenie masakry i ewakuowanie się z resztą drużyny. Nie bierze on w niej udziału, lecz jest on najwyraźniej kierowcą grupy.

CiekawostkiEdytuj

  • Nie wygląda na to, aby Anatoly był zaskoczony, że tylko trzy osoby zdołały przeżyć.
  • Kiedy Makarow zabija Allena, można zauważyć, że Anatolemu trzęsą się ręce ze strachu, ponieważ nie wiedział czemu Makarow miałby strzelać do swoich własnych pomocników.
  • Na końcu poziomu Anatoly może zostać zastrzelony przez drzwi ambulansu.
  • W Call of Duty: Modern Warfare 3 pojawia się on w intrze przed misją "Znowu to samo".
  • Jego późniejsze losy po zakończeniu misji "Nic po rosyjsku" są nieznane, jednak w Modern Warfare 3 nie jest on przekreślony czerwonym znakiem "X", który oznacza, że dana postać nie żyje.
  • Anatoly jest jedynym członkiem drużyny Makarowa który posiada jako broń MP5K.

GaleriaEdytuj