FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Barret .50cal – karabin wyborowy produkcji amerykańskiej występujący w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance i Call of Duty: Black Ops II.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

Broń pojawia się w misji "Jeden strzał, jeden trup", gdzie za jej pomocą musimy zabić z dachu jednego z budynków w Prypeci naszego wroga Imrana Zachajewa. Dostęp do broni otrzymujemy także w trybie multiplayer.

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Operacje Specjalne Edytuj

Dostępna jest w kilku misjach jako broń startowa, jej wysokie obrażenia czynią z niej świetną broń przeciwko Kolosom które zabija 7 pociskami.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3: DefianceEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

(do uzupełnienia)

CiekawostkiEdytuj

  • W Call of Duty: Modern Warfare 3 jest pierwszym dostępnym karabinem snajperskim;
  • W Call of Duty: Modern Warfare 3 ma dokładnie takie same osiągnięcia co AS50;
  • W Call of Duty: Modern Warfare 2 kiedy się nie używa lunety jest celniejszy niż w Call of Duty: Modern Warfare 3;
  • W Modern Warfare 3 podczas wstrzymywania oddechu może się zacinać, co ułatwia przeciwnikom zabicie nas.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki