FANDOM

MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright Codghostsicon AWtopright IWtopright
Complete Ten artykuł zawiera sekcje wymagające uzupełnienia. Jeśli możesz, uzupełnij je.

Bezkompromisowy – atut poziomu 2. występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3, atut poziomu 1. w Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops II, atut typu Elite w Call of Duty: Ghosts oraz atut poziomu 3. w Call of Duty: Advanced Warfare.

Call of Duty: Modern Warfare 2

Bezkompromisowy w tej odsłonie pojawia się jako atut 2. poziomu, który gracz odblokowuje po uzyskaniu 9. poziomu. Dzięki niemu do osiągnięcia wybranej serii ofiar gracz potrzebuje jednego zabicia mniej (czyli do zdobycia np. BSP potrzebuje tylko dwa zabicia bez śmierci). Atut przydatny przy zdobywaniu poważnych serii ofiar takich jak np. Atomówki albo EMP, jednak nie tak jak w przypadku np. Nalotu precyzyjnego.

Po zdobyciu 40 serii ofiar gracz odblokowuje wersję Pro. Dzięki niemu liczba zgonów wymagana do zdobycia serii zgonów jest zmniejszona o 1.

Wyzwania

  • Bezkompromisowy Pro I/II/III/IV/V/VI (Osiągnij określoną liczbę serii ofiar przy wykorzystaniu atutu) - Za ukończenie pierwszego i ostatniego szczebla poza punktami doświadczenia także emblemat i tytuł.

Call of Duty: Black Ops

W tej części serii atut powraca jako 1. poziomu pod nazwą "Wojak", który gracz może odblokować za Pc wager green2000 najwcześniej na 4. poziomie doświadczenia. Jego działanie nie różni się od odpowiednika z poprzedniej części serii Call of Duty.

Wersja Pro (którą gracz może kupić po zakończeniu 3 wyzwań) pozwala graczowi zmienić zawartość Pakietu wspomagającego (do 14 grudnia 2010 było to także możliwe w przypadku Wieżyczki SAM, Rakiety Walkiria i Działkiem strażniczym) i ewentualnie zneutralizować bombę założoną na pakiecie.

Wyzwania

  • Podziel się 10 pakietami wspomagającymi z innymi członkami drużyny
  • Zdobądź 7 serii ofiar w ciągu jednego meczu
  • Zdobądź serię 7 zabójstw bez śmierci

Call of Duty: Modern Warfare 3

Atut ten powraca także w tej odsłonie i gracz może go odblokować na 15. poziomie. W działaniu nie różni się wersji z Call of Duty: Black Ops czy Modern Warfare 2.

Wersja Pro, którą gracz odblokowuje po zdobyciu 80 serii ofiar, poza zmniejszeniem liczby zgonów wymaganej do serii zgonów, liczy każde 2 asysty jako jeden punkt przy zdobywaniu serii ofiar.

Call of Duty: Black Ops II

Aut ten pozwala na zmniejszenie ilości punktów wymaganych na zdobycie serii punktów.

Call of Duty: Ghosts

Nagrody za serię zabójstw wymagają 1 zabójstwa mniej. Za każde 2 asysty dostajemy zabójstwo do licznika serii zabójstw.

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Advanced Warfare

(do uzupełnienia)

Ciekawostki

Call of Duty: Modern Warfare 2

  • Atut, w zależności od wersji językowej, ma inną nazwę - we francuskiej jest to "Determinacja", w angielskiej "Nieugięty", a rosyjskiej "Zajadłość".

Call of Duty: Black Ops

  • Atut, w zależności od wersji językowej, ma inną nazwę - we francuskiej jest to "Nieubłagany", w angielskiej "Nieugięty", a rosyjskiej "Szczęściarz".