FANDOM

Cod5topright

Black Cats - jedenasta misja kampanii w Call of Duty: World at War.

OpisEdytuj

Młodszy oficer Locke razem ze swoją załogą i drugim samolotem podczas podróży nad Pacyfikiem natykają się na 3 japońskie statki zaopatrzeniowe w otoczeniu kutrów. Po zapewnieniu majora Gordona, że jest to "część wrogiej machiny bojowej" przystępują do zmasowanego ataku przy użyciu 2 działek kal. 20 mm z przodu, 2 karabinów z rodziny Browning z przodu, po 1 z każdego boku i tyłu. Atak zakończył się zatopieniem statków transportowych, niemniej Amerykanie zanotowali straty: tył samolotu którym lecimy uległ uszkodzeniu po trafieniu z wrogiego działa, a w samolocie towarzyszącym zaczął dymić silnik nr. 2. W trakcie powrotu do bazy wracający z udanej misji PBY Catalina zaatakowani przez japońskie myśliwce Zero. Nam udaje się odeprzeć atak, niemniej u naszego towarzysza dochodzi do pogorszenia awarii i samolot wybucha rozpadając się na kawałki. Po tym dostajemy informacje o ataku na flotę Stanów Zjednoczonych i wodujemy w celu uratowania jej pozostałości. Najpierw ratujemy rozbitków jednocześnie atakując wrogie kutry ostrzeliwujące marynarzy w wodzie. Po chwili zostajemy wysłani na przód okrętu, gdzie musimy chronić przed nowym atakiem japońskich Zer. Po obronie trwającej kilka minut w bocznych karabinach powoli kończy się nam amunicja. Przy jednym z ataków i nam się ona kończy, niemniej zostajemy uratowani przez P-51 Mustangi, które rozpoczynają walkę z japońskimi samolotami. Daje to uszkodzonemu pojazdowi czas na bezpieczne poderwanie się z wody i powrót do bazy.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń do znalezienia  

CiekawostkiEdytuj

  • To jedyna misja w World at War, w której gracz jest w samolocie.
  • Jest to jedna z niewielu misji w serii, gdzie mamy wgląd do liczby zniszczonych maszyn wroga.
  • Jest to jedyna misja z kampanii amerykańskiej która, zapewne ze względu na swoją konstrukcję, nie może być rozegrana w trybie kooperacji.
  • Chociaż w wodzie pływa wielu marynarzy, możemy uratować ich maksymalnie 5.
  • Po zarządzeniu powrotu po zniszczeniu statków jesteśmy ostrzeliwani przez towarzyszący nam samolot. Na szczęście nie jest to ostrzał śmiertelny.
  • Pomimo uszkodzenia tyłu z działa okrętowego, jesteśmy w stanie bez problemu wodować i utrzymać się w tym stanie przez kilka minut.
  • Poziom ten nie występuje w wersji na Wii, jednak w filmiku końcowym wciąż jest dźwięk z tej misji.
  • W samolocie są tylko cztery kajuty, więc jeśli gracz uratuje pięciu rozbitków, to chwilę później ostatni rozbitek będzie przenikał przez innych.
  • Jedna z ostatnich wypowiedzi w tej mapie zależy od liczby uratowanych rozbitków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki