FANDOM

BO2topright Ztr

Blundergat – piętnasta Cudowna Broń, występująca w Call of Duty: Black Ops II na mapie Mob of the Dead (w zwykłym trybie i w trybie Żałoba). Ma tylko jeden pocisk w magazynku i 60 pocisków w rezerwie. Do 17 rundy zabija zombie 1 strzałem. Po ulepszeniu nazywa się "Szukacz" i ma 2 pociski w magazynku i 120 pocisków w rezerwie. Do 26 rundy zabija zombie jednym strzałem, a gdy Szukacza ulepszymy przy pomocy zestawu Kwaśny Gat, to będzie miał nazwę "Powalająca trucizna". Będzie wtedy strzelał serią 3 pocisków podobnych do kapsułek z kwasem, które przyciągają inne zombie podobnie jak Małpka z talerzami. Ponadto zombie trafiony tym pociskiem, do czasu jego wybuchnięcia nie rusza się.

Darmowy Blundergat

Grając na oryginalnym stopniu trudności, jeden gracz może zdobyć Blundergata za darmo.

Krok 1

Pierwszym krokiem jest zebranie pięciu niebieskich czaszek. Potrzebny jest do tego Przywracacz piekła. Należy rzucić nim w stronę czaszki, po czym można usłyszeć dźwięk kupowania. Czaszki można zobaczyć tylko podczas Afterlife po zdobyciu Przywracacza piekła.

Miejsca występowania czaszek:

  • w celi z czaszką na stole obok biblioteki,
  • na słupie telefonicznym, za oknem obok Speed Coli,
  • w jednym z rogów na dachu,
  • na jednym ze słupów za spawnem skrzynki losującej w dokach,
  • na lampie na przeciwko Juggernoga (można zdobyć podchodząc blisko okna zombie lub podczas jazdy gondolą).

Gdy wszystkie czaszki zostaną zebrane, można usłyszeć Demoniczny głos.

Krok 2

Teraz gracz musi iść do Biura strażnika. Na stole pojawi się Blundergat otoczony przez płomienie. Gracz może teraz podnieść swojego darmowego Blundergata.

Kwaśny Gat

(do uzupełnienia)

Osiągnięcia i trofea

61636 Hop, wyskakuje łasica (Brązowe Bronze) (25Gamerscore)
W Mob of the Dead, przerwij cykl.
Kwasny zrzut Kwaśny zrzut (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
W Mob of the Dead, skonwertuj broń korzystając z zestawu.

Ciekawostki

  • To jedyna Cudowna Broń, która strzela zwykłymi pociskami.
  • Jest to pierwsza Cudowna Broń, którą można ulepszyć na 3 sposoby.
  • Zdobycie darmowego Blundergata jest częścią Easter Egga Pop goes the Weasel.

Galeria