FANDOM

BO2topright Ztr

Blundergat – piętnasta Cudowna Broń, występująca w Call of Duty: Black Ops II na mapie Mob of the Dead (w zwykłym trybie i w trybie Żałoba). Ma tylko jeden pocisk w magazynku i 60 pocisków w rezerwie. Do 17 rundy zabija zombie 1 strzałem. Po ulepszeniu nazywa się "Szukacz" i ma 2 pociski w magazynku i 120 pocisków w rezerwie. Do 26 rundy zabija zombie jednym strzałem, a gdy Szukacza ulepszymy przy pomocy zestawu Kwaśny Gat, to będzie miał nazwę "Powalająca trucizna". Będzie wtedy strzelał serią 3 pocisków podobnych do kapsułek z kwasem, które przyciągają inne zombie podobnie jak Małpka z talerzami. Ponadto zombie trafiony tym pociskiem, do czasu jego wybuchnięcia nie rusza się.

Darmowy BlundergatEdytuj

Grając na oryginalnym stopniu trudności, jeden gracz może zdobyć Blundergata za darmo.

Krok 1Edytuj

Pierwszym krokiem jest zebranie pięciu niebieskich czaszek. Potrzebny jest do tego Przywracacz piekła. Należy rzucić nim w stronę czaszki, po czym można usłyszeć dźwięk kupowania. Czaszki można zobaczyć tylko podczas Afterlife po zdobyciu Przywracacza piekła.

Miejsca występowania czaszek:

  • w celi z czaszką na stole obok biblioteki,
  • na słupie telefonicznym, za oknem obok Speed Coli,
  • w jednym z rogów na dachu,
  • na jednym ze słupów za spawnem skrzynki losującej w dokach,
  • na lampie na przeciwko Juggernoga (można zdobyć podchodząc blisko okna zombie lub podczas jazdy gondolą).

Gdy wszystkie czaszki zostaną zebrane, można usłyszeć Demoniczny głos.

Krok 2Edytuj

Teraz gracz musi iść do Biura strażnika. Na stole pojawi się Blundergat otoczony przez płomienie. Gracz może teraz podnieść swojego darmowego Blundergata.

Kwaśny GatEdytuj

(do uzupełnienia)

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

61636 Hop, wyskakuje łasica (Brązowe Bronze) (25Gamerscore)
W Mob of the Dead, przerwij cykl.
Kwasny zrzut Kwaśny zrzut (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
W Mob of the Dead, skonwertuj broń korzystając z zestawu.

CiekawostkiEdytuj

  • To jedyna Cudowna Broń, która strzela zwykłymi pociskami.
  • Jest to pierwsza Cudowna Broń, którą można ulepszyć na 3 sposoby.
  • Zdobycie darmowego Blundergata jest częścią Easter Egga Pop goes the Weasel.

GaleriaEdytuj