FANDOM

MW2icontr MW3tr
„Panowie, mamy tylko dwie możliwości: pokój lub wojna. Życie lub śmierć. Dla dobra naszych dzieci, musimy starać się o pokój z Zachodem.”
— Borys Worszewski w misji "Turbulencje"

Borys Worszewski (ros. Борис Воршевский) – prezydent Nowej Rosji. Objął władze po zwycięstwie Ultranacjonalistów w Drugiej Wojnie Domowej w Rosji. Ma córkę Alenę. Jest wspomniany w Call of Duty: Modern Warfare 2. Po raz pierwszy pojawia się w misji "Turbulencje" w Call of Duty: Modern Warfare 3, podczas której zostaje porwany przez Władimira Makarowa. W misji "Do króliczej nory" zostaje uratowany przed Delta Force i Task Force 141.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest on jednym z sześciu prezydentów w serii Call of Duty (pozostali to Yasir Al-Fulani, John F. Kennedy, Richard Nixon i Maria Bosworth.
    • Jest też pierwszą (jedną z dwóch) postacią o randze prezydenta, którą nie można grać.
  • Jego wygląd i głos przypominają komisarza Letlewa z Call of Duty 2.
  • Na plakacie dołączonym do kopii z przedsprzedaży napisane jest, że Worszewski odwołał wszystkie rokowania pokojowe po porwaniu jego córki. Jednakże w grze nie ma to odzwierciedlenia, gdyż prezydent został porwany w tym samym czasie, co Alena.
  • Prawdopodobnie jego nazwisko nawiązuje do Romana Varshavsky, aktora podkładającego głos Władimira Makarowa.
  • On, Yasir Al-Fulani i Fidel Castro są jedynymi prezydentami kraju innego niż Stany Zjednoczone.
  • Jest jedynym prezydentem, którego rodzina jest pokazana w grze.
  • Można go zabić w misji "Do króliczej nory".
  • Gdy robimy wyłom w misji "Do króliczej nory" to jego podpis jest czerwony tak jak wroga.
  • Jeśli użyjemy komendy noclip w misji "Do króliczej nory", można go zauważyć trzymającego AK-47.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki