FANDOM

CoD1tr

Brecourt Manor – szósta misja kampanii w Call of Duty.

OpisEdytuj

Oddział otrzymuje zadanie zniszczenia niemieckiej artylerii złożonej z sześciu dział Flak 88. Przy okazji ma również zabezpieczyć wszystkie mapy i dokumenty nieprzyjaciela. Misja rozpoczyna się na polu, gdzie drużyny rozdzielają się. Już po chwili docierają do pierwszego działa, więc sierżant Moody wysadza je. Drużyna kieruje się do kolejnego. Przechodzi wzdłuż okopów, powoli eliminując niemieckich żołnierzy. Ostatecznie Moody podkłada kolejne ładunki i wysadza działo. Następnie wszyscy wchodzą do pobliskiego bunkra. Oprócz grupki Niemców, Martin znajduje tam pewne dokumenty. Oddział wychodzi na zewnątrz, gdzie spotyka panikującego medyka, który po chwili zostaje zastrzelony. Pod jednym z drzew leży ranny żołnierz i potrzebuje pomocy. Moody musi go uratować, więc wydaje reszcie rozkaz osłaniania ich. Po powrocie wręcza Martinowi ładunki wybuchowe i wysyła go, w celu zniszczenia pozostałych dział. Bohater znajduje trzy z nich na terenie okopów, po czym przechodzi przez stodołę i wchodzi do domu. Po oczyszczeniu budynku zabiera kolejne dokumenty. Martin otrzymuje rozkaz skorzystania z MG42 i wyeliminowania zbliżających się Niemców. Następnie bohater wychodzi z budynku i dociera do ostatniego działa. Po zniszczeniu go pozostaje mu jedynie zabicie pozostałych przeciwników.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki