FANDOM

BO4topright RealWorldtr
"Forget what you know."
"Zapomnij o czym wiesz."
—zapowiedź gry

Call of Duty: Black Ops IIII – strzelanina z perspektywy pierwszej osoby z elementami survival-horror (tryb Zombie), za produkcję której odpowiedzialny jest Treyarch, a wydawcą jest Activision. Jest to 4 część podserii Black Ops i piętnasta część serii Call of Duty. Produkcja zadebiutuje na PC, Xbox One oraz PlayStation 4.

W ramach gry przewidziane są następujące tryby:

  • Rozgrywka multiplayer, gdzie ma być większy nacisk położony na kooperację;
  • Tryb Zombie, który zaoferuje nową historię. W jej ramach gracz zwiedzi m. in. Starożytny Rzym.
  • Nowy w serii Battle Royale - na jedną mapę rzucone jest kilkadziesiąt graczy i rozgrywka toczy się do momentu, aż przy życiu zostanie tylko jeden.

Będzie to pierwsza odsłona bez fabularnej kampanii - zamiast niej w będzie szereg misji pozwalających na bliższe zapoznanie się z klasami. Premiera planowana jest na 15 października 2018 roku.

W sierpniu odbędzie się beta produkcji, która to obejmie PC, PS4 oraz XONE. Obejmie ona sześć map, a jej terminarz kształtuje się następująco:

  • PS4 - od 3 sierpnia 2018 (19:00) do 6 sierpnia 2018 (19:00)
  • PS4, XONE oraz PC w przypadku którego odbędzie się ona poprzez usługę Battle.net - od 10 sierpnia 2018 (19:00) do 13 sierpnia 2018 (19:00)

W jej trakcie gracze będą mieli okazje przetestować następujące tryby rozgrywki:

  • Team Deathmatch,
  • Domination,
  • Hardpoint,
  • Search & Destroy,
  • Control
Za uczestnictwo w wydarzeniu gracz otrzyma dodatek, który przechodzi do pełnej wersji gry.