Call of Duty: Black Ops Zombies, COD:BOZ - gra wydana przez Activision na urządzenia przenośne z systemem Android i iOS. Światowa premiera gry odbyła się w grudniu 2011.

RozgrywkaEdytuj

Gra przenosi tryb zombie na urządzenia mobilne. Poza sterowaniem rozgrywka pozostaje ta sama. Możemy używać perków, Pack-A-Puncha czy skrzynki losującej. W grze znajdują się takie same bronie co w normalnej wersji Black Ops (z wyjątkeim M72 LAW i podwójnej CZ75) w tym wonder weapon. Do gry przeniesiono również pułapki oraz przeciwników specjalnych (Piekielne psy, kosmiczne małpy czy George'a A. Romero).

MapyEdytuj

Do gry zostały przeniesione 4 mapy:

  • Kino der Toten - akcja toczy się w niemieckim kinie. Z wyjątkiem przejścia z pomieszczenia startowego do MTD mapa została przeniesiona bez różnic.
  • Ascension - radziecki kosmodrom. Układ mapy oraz przeciwnicy są tacy sami jak w normalnym Black Opsie.
  • Call of the Dead Director's Cut - syberyjska placówka badawcza. Mapa ta nie różni się w zasadzie od tej w normalnym Black Opsie. Jedyną różnicą są inne grywalne postacie.
  • Dead Ops Arcade - mapa w stylu "zręcznościówki retro". Również przeniesiona bez jakichkolwiek zmian. Na początku będzie ona zablokowana. Żeby ją odblokować trzeba znaleźć 4 monety poukrywane w różnych miejscach w menu gry.
  • Tutorial - samouczek na mapie Kino der Toten.

Przed rozpoczęciem nowej gry możemy wybrać postać jaką chcemy grać oraz poziom trudności (z wyjątkiem Tutoriala i Dead Ops Arcade). Ponadto istnieje możliwość zapisania i wczytania stanu gry.

COD PointsEdytuj

W aktualizacji z 2 lutego 2012 do gry dodano COD Points. Są to specjalne punkty, które można kupić za prawdziwe pieniądze. Pozwalają one kupować bronie, perki itd. gdy gracz nie posiada dostatecznej ilości normalnych punktów. Można ich używać tylko w trybie solo. W przypadku usunięcia gry przepadają i nie da się ich odzyskać.

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji na Androida nie można wylosować kuszy. Jest ona jednak dostępna w wersji na IOS.
  • W grze nie ma podwójnych broni.
  • W grze nie ma możliwości wykonania Dive to prone. Co za tym idzie PHD Flopper usuwa tylko obrażenia od upadku i obrażenia od broni wybuchowych a także granatów.
  • W grze nie ma limitu perków.

Linki zewnętrzne Edytuj

  • [1]Gra w sklepie Google Play