FANDOM

Temat tego artykułu jest związany z realnym życiem.
ARCut.png Ta część gry Call of Duty została wycięta z jej finalnej wersji.

Call of Duty: Devil's Brigade[1] - anulowana w trakcie produkcji gra TPS tworzona przez Underground Development. Planowane były wersje na Xbox 360, PlayStation3 oraz komputery osobiste z systemem Windows.

ProdukcjaEdytuj

Pięć miesięcy przed wydaniem Call of Duty 4: Modern Warfare, mała grupa developerów rozpoczęła prace na ściśle tajnym, trzecio-osobowym Call of Duty. Rozgrywające się we Włoszech podczas II Wojny Światowej, Call of Duty: Devil's Brigade wprowadzić miał grę w której ważną rolą była by drużyna, eksploracja, oraz ponura historia brygady umiejętnie wyszkolonej na maszyny do zabijania.

D-Pad był używany do wydawania rozkazów dla drużyny. Tymi komendami były: "Atakuj", "Ogień zaporowy", "Utrzymać pozycję" i "Przegrupować się". Jedno zdjęcie pokazuje także gracza wydającego rozkaz "Stealth kill an enemy soldier" co po polsku znaczy "Wyeliminuj po cichu".

Znane informacjeEdytuj

Z racji faktu, że gra została anulowana wiele jej aspektów pozostaje nieznane. Z informacji umieszczonych w internecie można utworzyć listę broni, pojazdów oraz ekwipunku, który miał się pojawić w grze.

BronieEdytuj

EkwipunekEdytuj

PojazdyEdytuj

FilmEdytuj

640px|Jedyny zachowany materiał z gry.

PrzypisyEdytuj

  1. http://www.theverge.com/gaming/2012/2/21/2806837/call-of-duty-devils-brigade-unreleased

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki