Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty.

Camp Toccoa – pierwsza misja kampanii w Call of Duty.

OpisEdytuj

Szeregowy Martin ma pokonać tor przeszkód i przejść szkolenie strzeleckie. Zanim jednak zacznie kapitan Foley, karze mu zapoznać się z pięcioma znakami. Następnie każe jeszcze przejrzeć cele misji i podejść do wskazanego przez nie znaku. Potem Martin udaje się na tor przeszkód, gdzie spotyka Eldera życzącego mu powodzenia. Rozpoczynają się ćwiczenia w poruszaniu się. Gracz uczy się tu kucania, przeskakiwania przez przeszkody, czołgania się i wspinania się po drabinach. Po wszystkim Martin udaje się do sierżanta Moody'ego na szkolenie strzeleckie. Jego pierwszym zadaniem jest podniesienie karabinu M1A1 i zebranie amunicji do niego. Następnie otrzymuje rozkaz oddania sześciu strzałów w tarczę, po czym Moody proponuje powtórzyć ćwiczenie, strzelając z różnych pozycji. W pewnym momencie zaleca również przeładowanie broni. Następnie Martin może udać się do następnej sekcji, gdzie musi podnieść Springfielda i oddać dwa strzały w kolejną tarczę. Moody zaleca użycie przyrządów celowniczych i trafienie tarczy jeszcze dwa razy. Martin udaje się do kolejnej sekcji i wymienia Springfielda na Thompsona. Dowiaduje się wtedy, że może posiadać maksymalnie dwie bronie główne, jedną poboczną i granaty. Martin musi oddać dziesięć strzałów do kolejnej tarczy. Moody proponuje porównanie strzałów z biodra ze strzałami przy użyciu przyrządów celowniczych. Następnie każe mu zaatakować Thompsonem wręcz, trafić w tarczę jeszcze trzy razy i udać się do kolejnej sekcji. Martin może podnieść granaty, które musi wrzucić do okien i drzwi budynku. W międzyczasie Moody zaleca mu ukrycie się za betonową ściana i wychylenie się do rzutu. Następnie pozwala na przejście do kolejnego stanowiska. Na stole Martin dostrzega trzy rodzaje apteczek a Moody przypomina, aby ich używał. Następnie bohater ma za zadanie podnieść ładunki wybuchowe i podłożyć je przy ścianie. Po jej wysadzeniu Moody pozwala odmeldować się Martinowi.

PostacieEdytuj

  • Na torze przeszkód w sekcji czołgania się, można spotkać tabliczkę z napisem: "Here lies Pvt. Bell he didn't keep his head down!" (pol. "Tu leży szeregowy Bell, który nie trzymał głowy nisko!")