FANDOM

Cod4topright MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr BODtr BO2topright Codghostsicon AWtopright Ztr Call of Duty Ghosts Extinction icon MWRtopright

Celownik ACOG – celownik występujący jako jeden z dodatków do broni w grach Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops: Declassified, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Ghosts i Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Celownik ACOG gwarantuje większe powiększenie niż celownik mechaniczny, kolimator i celownik Reflex, które pozwala na walkę na duże odległości. Jego wadami są zwiększenie odrzutu, kołysanie się podczas celowania oraz wolniejsze przykładanie celownika do oka.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

Celownik ACOG jest dostępny dla wszystkich pistoletów maszynowych, karabinów automatycznych (wyłączając MP44) i lekkich karabinów maszynowych po wykonaniu wyzwania Strzelec Poziom III (150 zabić) przy użyciu poszczególnego typu broni. ACOG można także odblokować dla karabinów snajperskich po wykonaniu wyzwania Strzelec (100 zabić).

Siatka celownika ACOG ma formę świecącego czerwonego szewronu, który wskazuje, gdzie gracz ma celować. Montowanie celownika ACOG do broni powoduje również zwiększenie kołysania się na boki i psuje to nieco parametry danej broni. Ponadto nie da się ustabilizować celownika ACOG poprzez wstrzymanie oddechu, niezależnie w jakiej broni zostanie zamontowany. Użycie atutu Moc obalająca lub granie w trybie Hardcore może lekko przyćmić te wady.

GaleriaEdytuj

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black OpsEdytuj

Celownik ACOG kosztuje Pc wager green1000. Można w niego wyposażyć nawet Pythona. Jest to jedyna druga broń w serii Call of Duty z celownikiem ACOG.

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops: DeclassifiedEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: GhostsEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Advanced WarfareEdytuj

(do uzupełnienia)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki