FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Wyginięcia. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.
20px-Disambig-icon.png Dla podobnego celownika występującego w Call of Duty: Black Ops II, patrz Celownik EOTech.

Celownik holograficzny – celownik występujący jako jeden z dodatków do broni w grach Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS), Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Ghosts. Celownik jest nie lubiany, głównie przez to że ma większe przybliżenie niż celownik kolimatorowy, przez co gracz ma mniejsze pole widzenia.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS)Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Można go zamontować na karabinach automatycznych, pistoletach maszynowych oraz lekkich karabinach maszynowych. Podobnie jak w przypadku celownika kolimatorowego można zmienić siatkę celowniczą.

Call of Duty: GhostsEdytuj

(do uzupełnienia)

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki