FANDOM

Cod4topright MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr MW3DStr BODtr Codghostsicon AWtopright Ztr Call of Duty Ghosts Extinction icon IWtopright MWRtopright
20px-Disambig-icon.png Dla podobnego celownika, patrz Celownik Reflex.

Celownik kolimatorowy – celownik występujący jako jeden z dodatków do broni w grach Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance, Call of Duty: Black Ops: Declassified, Call of Duty: Ghosts i Call of Duty: Advanced Warfare. W części gier nazywany błędnie celownikiem laserowym.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

W kampanii występuje tylko na karabinach G36C i M4A1. Celownik laserowy jest dostępny do niemalże każdej broni, prócz snajperek, pistoletów i MP44. By go odblokować należy z danej broni zabić 25 przeciwników.

Popularność zaskarbił sobie dzięki łatwości zdobycia i przejrzystości.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

W drugiej części Modern Warfare wygląd celownika został zmieniony na bardziej kwadratowy. By odblokować celownik w głównej broni należy zabić 25 graczy, a w zapasowej 10. Wybranie tego celownika dla broni TAR-21 podmieni go na Celownik Mars, a dla F2000 – na Celownik teleskopowy.

GaleriaEdytuj

Call of Duty: Black OpsEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Kształt celownika laserowego w tej części znów uległ zmianom. Przypomina ten z Modern Warfare, lecz ma pewne różnice.

Jest odblokowany na 2. poziomie broni, dla pistoletów maszynowych, karabinów automatycznych i lekkich karabinów maszynowych, co czyni go najłatwiejszym do zdobycia i najpopularniejszym celownikiem. W przypadku strzelb poziom odblokowania wynosi 12., a pistoletów automatycznych wynosi on 7.

Podobnie jak w Call of Duty: Black Ops istnieje możliwość zmiany siatki celowniczej.

GaleriaEdytuj

Call of Duty: Modern Warfare 3: DefianceEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops: DeclassifiedEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: GhostsEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Advanced WarfareEdytuj

(do uzupełnienia)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki