MW3tr

Czarny Wtorek – druga misja aktu I w Call of Duty: Modern Warfare 3.

OpisEdytuj

Poziom zaczyna się gdy Derek "Frost" WestbrookSandman i jego odział próbują wydostać się ze zniszczonego HMMWV. Ich celem jest odnalezenie batalionu Stryker, który jest atakowany przez rosyjską piechotę i pojazdy. Walcząc i przemieszczając się w góre ulicy, w końcu spotykają się z konwojem na rogu ulic Exchange i Broadway. Potem Frost, Sandman i konwój zastają utworzoną przez wroga blokadę drogi i atakowani są przez wrogie Mi-24, aby ominąc blokadę są zmuszenia do wejścia do budynku sklepu po prawej stronie. Po oczyszczeniu sklepu wychodzą na zewnątrz i rozprawiają się z kolejnymi wrogami na ulicy. Następnie udaja się do budynku Giełdy Papierów Wartościowych, gdzie natrafiają na duży opór wroga. Po przełamaniu oporu wchodzą po drabinie na dach, gdzie znajduję się nadajnik wroga. Po jego zniszczeniu odział oczekuje na przylot przyjacielskich helikopterów, w międzyczasie rozprawiając się z kolejnymi rosyjskimi żołnierzami obecnymi na dachach sąsiednich budynków. Frost używa pocisku Predator do zlikwidowania piechoty wroga i ich jednego helikoptera. Potem przylatuje śmigłowiec Blackhawk, który zabiera drużynę. Podczas lotu przez ulice Nowego Jorku, Forst niszczy kilka śmigłowców wroga za pomocą stacjonarnego miniguna. Na pobliskim placu budowy, śmigłowiec drużyny zostaje trafiony, zaczyna wirować i prawie rozbija się, jednak pilotowi udaje się odzyskać kontrolę nad maszyną. Po całym wydarzeniu Metal Team ogłasza gotowość do następnej misji.

PostacieEdytuj

Metal TeamEdytuj

Anvil TeamEdytuj

Too Big to Fail MW3 Zbyt wielki, żeby zawieść (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Zniszcz wieżę zakłócającą. Ukończ "Czarny Wtorek" na dowolnym poziomie trudności.
This Is My Boomstick MW3 Grzmiący kij (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Zabij 30 przeciwników w misji "Czarny Wtorek" za pomocą XM25.
The Big Apple MW3 Wielkie Jabłko (Srebrne Silver) (25Gamerscore)
Ukończ "Czarny Wtorek" i "Łowca" na poziomie trudności Weteran.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa misji i budynku Giełdy na Wall Street jest nawiązaniem do tzw. "Czarnego czwartku" (dniu w którym i w budynku giełdy w którym odbywa się misja wszystkie notowania giełdy drastycznie spadły oznaczając wielki kryzys i spadek cen produktów i nieruchomości).