BO3topright Ztr

Czaszka Nan Sapwe — Cudowna Broń występująca na mapie Zetsubou No Shima. Zajmuje miejsce na broń specjalisty, przez co może być używana tylko przez określony czas, po czym musi zostać naładowana. Broń posiada dwa rodzaje ataku. Pierwszym jest odparowanie. Powoduje ono podniesienie obecnych w zasięgu zombie i zabicie ich podobnie jak Kreema'ahm la Ahmahm. Warto zwrócić uwagę, że odparowanie wymaga ciągłego oddziaływania na przeciwników, aby przyniosło efekt. W przeciwnym razie zombie wrócą na ziemię i nadal będą stanowić zagrożenie. Do drugiego ataku zalicza się namagnesowanie. Powoduje ono zatrzymanie wskazanych zombie w miejscu podobne do użycia granatu IEM. Oczywiście efekt działa do czasu skierowania czaszki w inną stronę. Namagnesowanie pozwala również na odkrywanie ukrytych przedmiotów i przejść.

ZdobywanieEdytuj

W celu zdobycia czaszki Nan Sapwe, gracze muszą w pierwszej kolejności udać się do świątyni Prób Starożytnych. Na środku znajduje się ołtarz, a na nim cztery czerwone czaszki. Każda z nich jest oznaczona pewnym symbolem. Gracze muszą umieścić je wszystkie na pasujących piedestałach. Znajdują się one w:

  • pomieszczeniu startowym,
  • na terenie laboratorium A przed pułapką ze śmigła,
  • w centrum dowodzenia,
  • w dokach.

Za każdym odłożeniem czaszki, dookoła pojawiają się portale, z których wychodzą zombie. Ci nie atakują gracza, a ów piedestał. Jeżeli ten zostanie uderzony odpowiednią ilość razy przed upłynięciem 30 sekund, czaszka zniknie. W tym wypadku trzeba zabrać nową ze świątyni i odłożyć ją jeszcze raz w następnej rundzie. W przeciwnym razie to zombie znikną, a czaszka zmieni kolor na biały. Należy ją zwrócić do świątyni. Warto jeszcze zwrócić uwagę na to, że obrona kolejnych czaszek jest coraz trudniejsza. Przy drugiej gracza atakują pająki, a przy trzeciej i czwartej dodatkowo zmutowany zombie.

Po odłożeniu ostatniej czaszki, przed ołtarzem pojawi się wejście wgłąb świątyni. Na kolejnym piedestale znajduje się Cudowna Broń. Przy próbie podniesienia jej, gracza zaatakują opiekunowie. W związku z tym należy zabić 20 z nich po czym można podnieść czaszkę Nan Sapwe.

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Ostateczne poswiecenie obrazek osiagniecia Ostateczne poświęcenie (Srebrne Silver) (20Gamerscore)
Na Zetsubou No Shima zdobądź czaszkę Nan Sapwe.
Zasiane watpliwosci obrazek osiagniecia Zasiane wątpliwości (Srebrne Silver) (75Gamerscore)
Na Zetsubou No Shima jedyny musi być ocalony.