FANDOM

BlackopsNewTopright

Doktor Daniel Clarke – angielski naukowiec występujący w Call of Duty: Black Ops w misji Liczby.

Opracował formułę Novy 6, gazu pozwalający zabić ludzi w mgnieniu oka. Został złapany przez Jasona Hudsona i Weavera w Hong Kongu i przesłuchiwany przez nich, później po opowiedzeniu o Novie 6 pojawili się żołnierze Dragowicza by zabić Clarka przed powiedzeniem Amerykanom o Novie 6. Ginie od strzału w głowę przez żołnierza Dragowicza, a Hudson puszcza go i spada z dachu.

CiekawostkiEdytuj

  • W dokumentach przekazanych przez zdrajcę wynika, że Daniel Clarke urodził się w 1923. Jednak w certyfikacie śmierci jest napisane, że urodził się 16 kwietnia 1921 roku.
  • W dokumencie mówiącym o jego śmierci można zauważyć pewną nieścisłość, ponieważ jest napisane tam, że zginął w styczniu. W rzeczywistości ginie on w trakcie misja "Liczby", która ma miejsce w lutym.
  • Liczby na jego twarzy oraz dokumentach do niego należących mogą pochodzić z prowadzonych przez niego badań. Dodatkowo takie numery występują na twarzy Złodzieja z Pentagonu.
  • Wiedział, że żołnierze Dragowicza przyjdą by go zabić, więc ukrył w mieście broń, miał tam też wiele kryjówek.
  • Nigdy nie pracował z Dragowiczem bezpośrednio, pracował tylko ze Steinerem.
  • Głos podkłada mu Gary Oldman (podkłada też głos Wiktorowi Reznowowi).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki