FANDOM

Codghostsicon

David "Hesh" Walker – syn Eliasa, starszy brat Logana i opiekun Riley'a. Po uderzeniu ODIN-a wstąpił do armii razem z bratem, aby uczestniczyć w wojnie przeciwko Federacji.

BiografiaEdytuj

Jego matka umarła jeszcze gdy był młody. Dorastał w San Diego w Kalifornii razem z bratem i ojcem. Razem z Loganem był trenowany i zachęcany przez ojca by dołączyć do armii. Od razu gdy był pełnoletni wstąpił do wojska. 10 lipca 2017 roku, wracając ze spaceru z lasu z ojcem i bratem uderzył ODIN. Udało im się uciec z bombardowanego miasta. Razem z bratem uczestniczył w wielu akcjach. Pojechali do ziemi niczyich i tam zobaczyli Rorke'a torturującego Ajaxa. Podążali ich śladem w ukryciu. Po drodze spotkali Merrick'a i Keegana. Razem z nimi znaleźli umierającego Ajaxa. Wymienili z nim ostatnie słowa i umarł. Potem przybyła po nich ewakuacja, a ojciec przyjął ich do Duchów. Wykonywali wiele akcji na tyłach wroga podczas wojny z Federacją. Podczas ataku na centrum dowodzenia LOKI w Chile wsiedli do pociągu, którym ewakuował się Rorke. Pociski z LOKI uderzyły w pociąg i spadł on do wody. Udało im się wydostać z wody lecz byli już bezsilni. Rorke'owi też udało się wydostać z wody, ale miał jeszcze trochę siły. Zabrał Logana i zaczął go ciągnąć w nieznane miejsce. David tylko krzyczał, bo nie miał siły pomóc bratu.

CiekawostkiEdytuj

  • W misji "Wszystko albo nic" można zauważyć, że na prawej ręce ma on tatuaż przedstawiający gwiazdki.

GaleriaEdytuj