FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.
„To err is human, to forgive is divine. Well I'm not forgiving and the error ain't mine! They ain't quite human; least they're not to my eyes. One sip of this and I'll give them the shock of their lives! Yeah, we got the guns and we got the bombs! In deadshot heaven, we pop skulls for fun! Zero in baby, zero on that spot. The hot spot baby, give it all you got! So quit complaining, about your bad aiming! Just try, try again for me! With the headshot power of a Deadshot Daiquiri!”
— Dżingiel Deadshot Daiquiri

Deadshot Daiquiri – Perk-a-Cola występująca w Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Black Ops III.

OpisEdytuj

Działanie Deadshot Daiquiri opiera się głównie na aucie Pewna ręka z trybu wieloosobowego. Jego efektem jest więc zwiększenie celności broni oraz ograniczenie odrzutu poprzez zmniejszenie celownika na HUD-zie gracza. Ponadto atut eliminuje poruszenia podczas celowania karabinem snajperskim a w wersjach konsolowych sprawia, że wspomaganie celowania kieruje celownik na głowę przeciwnika zamiast na tułów. Podobnie jest w walce wręcz. Postać próbuje wtedy skierować atak na głowę przeciwnika. Deadshot Daiquiri kosztuje 1500 punktów, lecz ze względu na brak wspomagania celowania w wersji PC, w Call of Duty: Black Ops koszt ten wynosi 1000 punktów.

W Call of Duty: Black Ops II występuje Perma-Perk o podobnym działaniu co Deadshot Daiquiri. Nie wpływa on na celność broni, ale za to zwiększa obrażenia zadawane trafieniami w głowę. Dodatkowym efektem jest to, że zombie zawsze traci swoją głowę bez względu na miejsce trafienia. Zdobycie Perma-Perku wymaga, aby gracz kilka razy zabił dwóch lub więcej zombie jednym strzałem w głowy. Jego utrata następuje po zabiciu 25-75 wrogów bez trafień w głowę.

WystępowanieEdytuj

  • Call of the Dead – na najwyższym piętrze latarni morskiej
  • Shangri-La – losowo w podziemiach mapy
  • Moon – na trzecim piętrze laboratoriów
  • Mob of the Dead – w infirmerii przy schodach prowadzących na dach
  • Blok celny – na stołówce po prawej stronie od wejścia
  • Origins – do wylosowania w Der Wunderfizz
  • The Giant – patrząc od strony mainframe, po lewej stronie drogi łączącej oba dziedzińce; wraz ze Stamin-Up ma 50% szans na pojawienie się po wrzuceniu małpki z talerzami do każdego MDT w trakcie teleportacji i wciśnięciu przycisku przy mainframe
  • Der Eisendrache – do wylosowania w Der Wunderfizz
  • Zetsubou No Shima – szansa na uzyskanie z owocu
  • Gorod Krovi – do wylosowania w Der Wunderfizz
  • Revelations – do wylosowania w Der Wunderfizz

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Logo osiągniecia Perki w kosmosie.png Perki w kosmooosie! (Brązowe Bronze.png) (30Gamerscore.png)
Na mapie Moon, kup wszystkie perki w jednej grze.

CiekawostkiEdytuj

  • Deadshot Daiquiri jest najtańszym atutem w trybie współpracy w Call of Duty: Black Ops w wersji PC oraz ex aequo z Quick Revive w wersjach konsolowych i pozostałych częściach serii.
  • Wszystkie postacie w trybie zombie lubią ten perk oprócz Tanka Dempsey'a i Nikołaja Belińskiego.
  • Według Takeo Masakiego ten perk smakuje jak cola.
  • Deadshot Daiquiri i PHD Flopper jako jedyne posiadają dżingle, które wspominają o zombie.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki