FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Declassified Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III.
Dowolna codg.png

Logo trybu Dowolny w Call of Duty: Ghosts.

Deathmatch – tryb rozgrywki występujący w trybie multiplayer w Call of Duty, Call of Duty 2, Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: World at War, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Ghosts, Call of Duty: Advanced Warfare i Call of Duty: Black Ops III.

OpisEdytuj

Każdy działa samodzielnie i zabija innych graczy (każdy na każdego). Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów.

LimityEdytuj

  • 125, 150 lub 1500 punktów
  • 30 zabójstw (punktów)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki