FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops.

Dekret prezydenta – czwarta misja kampanii w Call of Duty: Black Ops.

OdprawaEdytuj

Rozkaz prezydencki# 8-5. Kryptonim: ZULU

Bajkonur, ZSRR: Dragowicz i grupa Wniebowstąpienie są na miejscu

Mason, Woods i Bowman mają rozkaz wyeliminowania wszystkich podejrzanych

7:00, 17 listopada 1963

OpisEdytuj

Alex Mason i Frank Woods (zespół X-Ray) oraz Joseph Bowman i Terrance Brooks (zespół Whiskey), skradają się do radzieckiego kosmodromu Bajkonur. W międzyczasie urywa się kontakt z ich szpiegiem Grigorijem Weaverem. Podczas obserwacji obiektu przez lornetkę Mason odkrywa, że Weaver został złapany, po czym słyszą przez radio głos Krawczenki, nawołujący do poddania się. Po braku odpowiedzi Krawczenko wbija Weaverowi nóż w oko. Mason z Woodsem kontynuują misję. W międzyczasie zabijają dwóch radzieckich żołnierzy i przebierają się w ich mundury, by dostać się niepostrzeżenie na teren kosmodromu. Chwilę potem Bowman i Brooks robią to samo. Przy bramie obiektu oba zespoły spotykają się i podchodzą do budynku łączności. Bowman i Brooks odciągają strażników, a Mason i Woods szturmują budynek. Po zdobyciu obiektu Mason za pomocą kuszy z wybuchowymi bełtami osłania Bowmana i Brooksa. Następnie wystrzeliwuje bełt z hakiem i linką, którą zakotwicza na budynku, gdzie znajduje się Weaver. Po tym wraz z Woodsem spuszcza się na linie i zabija żołnierzy pilnujących Weavera. Po odbiciu szpiega cała grup przebija się przez radzieckich żołnierzy i dociera do bunkra dowodzenia, skąd zamierzają przerwać procedurę startową rakiety Sojuz Dwa. W tym celu Mason podkłada i detonuje ładunek C4. Weaver nie daje rady przerwać startu rakiety, więc Mason niszczy ją za pomocą wyrzutni Walkiria. Po zniszczeniu rakiety cała grupa ucieka przez podziemne laboratorium, zabijając po drodze oddziały radzieckich żołnierzy i szukając Dragowicza i Krawczenki. Krawczenko jednak wcześniej ewakuował się helikopterem. Grupa niszczy uciekającą limuzynę Dragowicza, ale jego śmierć nie zostaje potwierdzona.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Bezpieczniejsze miejsce.png Bezpieczniejsze miejsce (Brązowe Bronze.png) (10Gamerscore.png)
Sabotuj radziecki program kosmiczny.
Wojna Niekonwencjonalna.png Wojna niekonwencjonalna (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
Zabij 30 przeciwników wybuchowymi bełtami w Kampanii.
Zimnokrwisty Wojownik.png Zimnokrwisty wojownik (Srebrne Silver.png) (25Gamerscore.png)
Ukończ "Operation 40", "Workutę" oraz "Dekret prezydencki" na poziomie Weteran.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki