FANDOM

MW3tr RealWorldtr

Delta Force – frakcja występująca w Call of Duty: Modern Warfare 3.

OpisEdytuj

Delta Force to operacyjny oddział specjalny sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych. Jest najlepszą jednostką specjalną tego typu w USA, a według niektórych analityków i na świecie. Na jej jakość ma składać się fakt, że jej żołnierze rzadko są z poboru, a raczej pochodzą z innych jednostek specjalnych (np. Rangersi, zielone berety czy siły powietrznodesantowe). Delta dzieli się na trzy segmenty: A, B i C. Do jej głównych zadań należy: odbijanie zakładników, akcje na porwanych samolotach oraz wykonywanie najtrudniejszych zadań danej kampanii, lecz oczywistym jest, że będzie także walczyć za swój kraj na własnym terenie, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Jest wzorowana na innej jednostce specjalnej, brytyjskiej Special Air Service.

Historia Edytuj

III wojna światowa Edytuj

Bitwa o Manhattan Edytuj

Znani członkowie:

Multiplayer Edytuj

Jest jedną z grywalnych frakcji w trybie wieloosobowym Call of Duty: Modern Warfare 3. Komentatorem frakcji jest Overlord. Są grywalni na mapach: Dome, Downturn, Fallen, Hardhat, Interchange, Lockdown, Outpost, Overwatch, Foundation, Lookout, Getaway, Vortex, Intersection, Off Shore, Boardwalk, Gulch i Parish ich wrogiem jest Specnaz, oraz Black Box, Oasis, U-Turn, gdzie grają przeciw Wewnętrznemu Kręgowi.

Tryb przetrwania Edytuj

W trybie przetrwania na każdej mapie gracz jest żołnierzem tej jednostki. Jeśli gra z kimś w trybie kooperacji, to ten także będzie żołnierzem Delty.

Dodatkowo, w zbrojowni ze wsparciem lotniczym można wezwać wsparcie kilku członków Delta Force kierowanych przez komputer. Kosztuje to 3000$.