FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w prequelu Find Makarov: Operation Kingfish. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3.

Starszy sierżant Derek "Frost" Westbrook – jest członkiem Delta Force pochodzenia amerykańskiego, działający pod dowództwem Sandmana. Frost jest jedną z grywalnych postaci w Call of Duty: Modern Warfare 3.

BiografiaEdytuj

Operacja KingfishEdytuj

Frost brał udział w operacji Kingfish obok Sandmana, Johna Price'a, Johna MacTavisha, Ghosta i Roacha. Wspierał Bravo Six jako snajper podczas gdy członkowie drużyny Bravo zaczęli penetrować kryjówkę Makarowa. Niestety, "Kingfish" nie znajdował się w swojej kryjówce. Zespół ewakuowano helikopterem, z wyjątkiem Price'a, który poświęcił swoją wolność pozostając w tyle, i stanął do walki z Rosjanami na tyle długo, aby innym udało się uciec, dopóki nie został schwytany i wysłany do gułagu.

Sierżant Delta ForceEdytuj

Zniszczenie wieży zakłócającejEdytuj

Frost brał udział w bitwie o Nowy Jork podczas wydarzeń misji "Czarny wtorek" i "Łowca". Jego zespół, Metal Team, został zadanie zniszczenia rosyjskiej wieży zakłócającej na Manhattanie, na dachu budynku giełdy. Frost i jego zespół zdołał wyłączyć wieżę, a następnie oddział ewakuował na pokładzie helikoptera typu Black Hawk.

Sabotaż Oscara IIEdytuj

Kolejnym zadaniem Metal Team było przejąć kontrolę nad rosyjską łodzią podwodną o nazwie "Oscar II". Z pomocą Navy SEALs zaatakowali łódź. Frost i Sandman weszli w głąb statku i tam po walkach dostali się do mostka. Tam ustawili pociski na inne rosyjskie łodzie podwodne i opuścili Oscara II. Wsiedli do Zodiaka i popłynęli do helikoptera który na nich czekał.

Uratowanie wiceprezydentaEdytuj

Po bitwie o Nowy Jork, Metal Team dostaje zadania odbicia wiceprezydenta USA (operacja Goalpost).  Metal Team ląduje w pobliżu miejsca przetrzymywania wiceprezydenta. Wraz z rangerami atakują rosyjskich żołnierzy. W końcu docierają do budynku, w którym jest Goalpost i odbijają go z rąk Rosjan.

Polowanie na VolkaEdytuj

VolkPhoto-1-.png

Volk – cel działań Delta Force w Paryżu.

Okazuje się że niejaki Wiktor "Volk" Christienko jest jednym ze wspólników Makarowa i przebywa obecnie w Paryżu. Metal Team ma za zadanie dopaść Volka żywego lub martwego. Podczas poszukiwań oddział Delty natrafia na oddział GIGN pod wodzą Sabre. Na ich drodze do znalezienia Volka, spotykają się z dużym oporem ze strony rosyjskich żołnierzy i pojazdów opancerzonych, ale dzięki pomocy AC-130, kryptonim "Warhammer" w przestrzeni powietrznej byli w stanie zlokalizować Volka, który ukrywał się w katakumbach. Podczas przeczesywania podziemi, Frost zostaje ogłuszony granatem błyskowym. Volkowi udaje się uciec, Frost, jego zespół i GIGN torują sobie drogę do Victora, który dostaje się do samochodu. Zespołowi Frosta udało się zdobyć furgonetkę i gonić Volka przez ulice Paryża. Później Derek i Sandman dopadają Volka i odbierają rozkazy zawiezienia go punktu ewakuacyjnego. Został on jednak zagrożony i oddział musiał dostać się do następnego punktu ewakuacyjnego, który znajdował się w pobliżu Wieży Eiffla. Dzięki otrzymaniu wsparcia z powietrza z AC-130, udało im się wywieść Volka z pola bitwy.

Próba odbicia Aleny WorszewskiejEdytuj

Frost's body Scorched Earth MW3.png

Model Frosta trzymającego rannego Sandmana.

Ostatnia misja Frosta miała na celu uratowanie córki prezydenta Rosji, Aleny Worshewskiej, która była ukryta w Berlinie, stolicy Niemiec. Po przebiciu przez miasto do hotelu, by ją uratować, Alena zostaje schwytana przez ludzi Makarowa i zabrana do kopalni diamentów na Syberię. Frost nie brał udziału w ratowania prezydenta i jego córki.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli gracz spojrzy na rękawiczki Frosta, zauważy logo Oakley.
  • Jego pseudonim wziął się od nazwiska żołnierza z filmu Obcy - decydujące starcie. W podserii Modern Warfare również znajdują się odniesienia do tego filmu.
  • Z niewiadomych powodów Frost (Metal 0-4) nie pojawia się w misji "Do króliczej nory", mimo że bierze w niej udział oddział Delta Force Metal oraz jego kompani z którymi występował w reszcie misji (Sandman Metal 0-1, Truck Metal 0-2, Grinch Metal 0-3).
  • Prawdopodobnie miał w pierwotnej wersji gry występować zamiast Jurija w misji Do króliczej nory, można to wywnioskować po tym, że w plikach dźwiękowych znajdują się wypowiedzi Price'a, który krzyczy gdy ten zostanie ostrzelany "Westbrook".
  • Jego pseudonim oznacza zmrożony.
  • W cut-scenkach przed misjami "Czarny wtorek" i "Żelazna dama" widoczne jest zdjęcie Frosta, lecz nie możemy zobaczyć jego twarzy, gdyż ma założoną kominiarkę.
  • Jest jedynym ocalałym członkiem grupy Metal.
  • W trybie przetrwania w operacjach specjalnych, żołnierze oddziału Delta, który kosztuje 3000$, czasem przypominają Frosta.
  • W trybie przetrwania postacie grywalne używają modelu Frosta.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki