FANDOM

MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright Codghostsicon AWtopright IWtopright

Desant taktyczny (lub Flara taktyczna, Zrzut taktyczny) – element wyposażenia za pomocą, którego gracz może wybrać miejsce następnego odrodzenia. Pojawia się w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Ghosts (tylko w trybie zarażony) i Call of Duty: Advanced Warfare (tryb zarażony). Flara przyjacielska błyszczy na zielono, a wroga – na czerwono. Flarę można dezaktywować, podchodząc do niej i klikając przycisk użycia lub też strzelając w nią.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black OpsEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

(do uzpełnienia)

Call of Duty: GhostsEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Advanced WarfareEdytuj

(do uzupełnienia)

CiekawostkiEdytuj

  • Desant taktyczny zapoczątkowała zjawisko tzw. boostowania. Z grubsza polega to na tym, że grupa graczy umawia się, wchodzi razem do gry (najczęściej Dominacja lub Deathmatch), znajdują miejsce, rozkładają flary po czym jeden z nich zabija resztę. Oni się odradzają, rozkładają następne flary, i tak do końca meczu. Najczęściej boostowanie ma na celu zdobycie danych kamuflaży lub serii ofiar. W Modern Warfare 2 staje się to tak popularne, że niemal w każdej grze DM spotkać można boosterów.
  • W Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Black Ops II desant taktyczny nie jest dostępny w trybie Deathmatch (by zapobiec boostowaniu).