Cod4topright MW2icontr MW3tr MW3DStr MWRtopright

Desert Eagle – amerykańsko-izraelski pistolet występujący w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

KampaniaEdytuj

Desert Eagle jest najpotężniejszym pistoletem w grze, który można spotkać w kampanii w następujących misjach:

MultiplayerEdytuj

Tak jak w trybie dla jednego gracza, także tutaj pozostaje on najpotężniejszym pistoletem zabijającym dwoma trafieniami, o ile wróg nie posiada atutu Niszczyciel lub Ostatni bastion. Ze względu na wysoki odrzut i mały magazynek jest rzadko spotykany w tym trybie. Nie można dołączyć do niego tłumika.

W stosunku do wersji z Modern Warfare pistolet nie zmienił swojej funkcji. Wciąż pozostaje bardzo potężnym i trudnym w użyciu pistoletem, niemniej zmianie uległ wygląd zewnętrzny. W kampanii można go spotkać w następujących misjach:

  • "S.J.C.D.", jako jedna z broni do wyboru przed przejściem próby w Piekiełku;
  • "Wejście" używanyprzez asystenta Alejandro Rojasa do zabicia dwóch milicjantów starających się go złapać;
  • "Ewentualność" na początku misji przy siedzących żołnierzach;
  • "Jak za dawnych czasów".

Call of Duty: Modern Warfare 3: DefianceEdytuj

(do uzupełnienia)

CiekawostkiEdytuj

OgólneEdytuj

  • Ten pistolet jest używany przez trzech z czterech antagonistów serii Modern Warfare. Używają go Zachajew, Khaled Al-Asad i Makarow (w misjach "Bracia krwi" i "W proch się obrócisz").
  • Jego rzadkość w serii Call of Duty wynika z faktu, że poza filmami broń ta spotykana jest jedynie jako narzędzie do samoobrony.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

  • Desert Eagle posiada latarke zamontowaną na dolnej części broni pod lufą lecz nie ma możliwości aby ją włączyć
  • W misji Eksodus obok zmarłego HVI leży model Desert Eagle z Call of Duty 4.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

  • Desert Eagle występuje w grze z teksturami z Modern Warfare 2 (używa go Price zabijając Waraabe) oraz teksturami z Modern Warfare 3 (leży koło Aleny, w misji "Do króliczej nory").
  • Desert Eagle ma krótszą lufę niż w pierwszej części Modern Warfare.