FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS). Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Declassified Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Dragunow – radziecki samopowtarzalny karabin wyborowy, używany przez wrogie siły w wszystkich częściach Call of Duty: Modern Warfare z wyjątkiem Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized. Występuje także w Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS), Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Black Ops: Declassified.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

W magazynku mieści 10 kul. Na multiplayer sprawdza się dobrze na duże odległości.

(do uzupełnienia)

Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS)Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black OpsEdytuj

Kampania Edytuj

Karabin Dragunowa pojawia się jako standardowy karabin wyborowy na wyposażeniu Specnazu, czasem także w rękach Armii Ludowej Wietnamu. W kampanii znaleźć można go w trzech misjach: "Dekret prezydenta", "Liczby" oraz "Miejsce katastrofy". Poza misją "Liczby", gdzie występuje wersja z celownikiem IR, karabin ten jest bez dodatków.

MultiplayerEdytuj

Dragunow jest pierwszym dostępnym karabinem w tym trybie, gdzie stanowi część klasy domyślnej "Snajper". Wersja bez tłumika zabija jednym trafieniem w głowę, szyję i klatkę piersiową. Niestety wraz z tym dodatkiem do osiągnięcia tego samego celu wymagane jest trafienie w szyję albo głowę. Z broni w klasie odznacza się dużym magazynkiem o pojemności 10 nabojów, która wraz z dodatkiem powiększony magazynek zostaje zwiększona do 15. Niestety wyśrodkowanie broni długo trwa, co może sprawiać problem w oddawaniu precyzyjnych strzałów. Ze względu na parametry wysoce zalecany jest zmienny zoom, ponieważ zwiększa on celność na daleki dystans. O ile gracz nie będzie nacierał na wroga, niezalecany jest celownik ACOG, ponieważ pogarsza on ważną dla stacjonarnego snajpera precyzję trafień. Jak każda broń tego typu jest skuteczna w trybie Hardcore.

Dodatki:

Tryb zombie Edytuj

Karabin Dragunowa pojawia się na każdej mapie zombie poza Dead Ops Arcade, gdzie można go wylosować ze skrzyni losującej. Do rundy 8. jest dobrą bronią wsparcia, jednak szybko zaczyna cierpieć z powodu niskiego zapasu amunicji, dodatkowo słabo zarabia się nią punkty. Po ulepszeniu nazywa się D115 Dezintegrator. Ulepszenie nie zmienia pojemności magazynka, jednak podwaja zapas amunicji, daje ciekawy kamuflaż i zmienny zoom. Ulepszony zadaje tyle samo obrażeń co L115 Izolator będąc lepszą alternatywą ze względu na większy zapas amunicji i wyższą szybkostrzelność. Zabija zombie jednym trafieniem w korpus do rundy 22. i jednym w głowę do 34 rundy. Dodatkowo jest skuteczny w walce z ze specjalnymi zombie typu George A. Romero.

Dragunow a D115 Dezintegrator Edytuj

Dragunow D115 Dezintegrator
Obrazek Dw.PNG D115DR.PNG
Obrażenia 300 1000
Tryb ognia Półautomatyczny Półautomatyczny
Szybkostrzelność 234 RPM 234 RPM
Pojemność magazynka 10 10
Maksymalna amunicja 40 80
Czas przeładowania 2.95 s, gdy niepełny
3.75 s, gdy pusty
2.95 s, gdy niepełny
3.75 s, gdy pusty
Mobilność Niska Niska
Zasięg Duży
Inne Brak Zmienny zoom
Kamuflaż w stylu sci-fi

Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS)Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3: DefianceEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops: DeclassifiedEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Advanced WarfareEdytuj

SVO zostanie dodany do gry 21 lipca 2015 r. w wersji Xbox One. W przyszłości pojawi się również w wersjach PlayStation4 i PC.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

OgólneEdytuj

  • Ma podobny odgłos wystrzału do odpowiednika w rzeczywistości.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

  • Jest jedynym karabinem wyborowym, którego pojawienie się w grze nie jest błędne. Dragunow znany szerzej jako SWD do służby trafił w 1963 roku.
  • Ulepszona nazwa jest nawiązaniem do pierwiastka 115.
  • Na broni można zauważyć sowieckie symbole.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki