FANDOM

BlackopsNewTopright BO2topright BO3topright Ztr
20px-Disambig-icon.png Dla dodatku występującego w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Ghosts i Call of Duty: Advanced Warfare, patrz Akimbo.

Dwie bronie – dodatek do broni występujący w Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Black Ops III.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

Dodatek ten działa podobnie do dodatku Akimbo. Pozwala graczowi na trzymanie dwóch broni w obu rękach. Zwiększa to znacznie siłę ognia gracza, ale niestety zmniejsza również zasięg i celność. Najwięcej tracą na tym pistolety maszynowe a najmniej pistolety i strzelby. Mimo to podwójną broń wyciąga się szybciej niż pojedynczą. Zalecane jest, aby używać dwóch broni tylko na krótkim dystansie.

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

Dwie bronie powracają w Call of Duty: Black Ops II w multiplayerze i trybie Zombie. W przeciwieństwie do poprzedniej części dodatek ten jest kompatybilny tylko z pistoletami i nie może być używany wraz z innymi dodatkami. Dwie bronie zwiększają obrażenia i zasięg broni, ale zmniejszają jej celność. W przypadku KAP-40 i Executioner zmniejszony jest również zasięg. Oprócz tego Executioner otrzymuje efekt szybkiego magazynka pozwalający na załadowanie na raz wszystkich naboi.

Call of Duty: Black Ops IIIEdytuj

Dodatek dwie bronie powraca również w tej części.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki