FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: United Offensive.

Elefant (Sd.Kfz 184, Panzerjäger Tiger, Ferdinand) – ciężki niszczyciel czołgów używany przez Wehrmacht w czasie II wojny światowej. Po raz pierwszy Elefanty pojawiły się w czasie Bitwy na Łuku Kurskim w 1943 roku. Nie był to ich udany początek, większość maszyn stracono w wyniku usterek technicznych m.in.: pożaru silników.

Call of Duty: United OffensiveEdytuj

Elefant pojawia się w Call of Duty: United Offensive w kampanii rosyjskiej w misji "Trenches", gdzie gracz musi użyć materiałów wybuchowych do wysadzenia trzech takich niszczycieli czołgów. Elefant pojawia się też w misji "Kursk", gdzie niektóre z nich wspierają kilka czołgów Panzer IV i Tiger oraz w misji "Kharkov Outskirts", gdzie gracz musi podać koordynaty celu dla rosyjskiej artylerii. Elefant pojawia się również w trybie multiplayer, jednak sporadycznie.

Elefant jest niemieckim odpowiednikiem SU-152. Ma bardzo gruby pancerz, jest w stanie wytrzymać wiele trafień T-34. Jego armata może zniszczyć T-34 lub Panzer IV jednym strzałem. Jednakże, jest to bardzo wolny, działo jest niedokładne na krótki zasięg i armata nie może się opuszczać bardzo nisko, niezależnie od stopni podniesienia (Elefanty w kampanii nie obracają armaty) musi się on obracać w kierunku celu.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki