Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Elektryczny Zombie – specjalny rodzaj zombie występujący w Call of Duty: Black Ops II w trybie zombie na mapie Green Run w trybie Tranzit.

Po raz pierwszy pojawia się w elektrowni po włączeniu zasilania, po czym ucieka z niej. Następnie może się pojawiać w każdym miejscu na mapie (z wyjątkiem tunelu), kiedy to gracz zakończy rundę w czasie silnej burzy. Odradza się w postaci kulistego pioruna, po czym zmienia wygląd na bardziej ludzki. W przeciwieństwie do innych zombie, atakuje wyładowaniami elektrycznymi, które zmniejszają wytrzymałość gracza na inne ataki. Oznacza to, że gracz, który nie ma Juggernoga, został zaatakowany, jest już o krok od śmierci, ponieważ już chwilowe wejście w lawę go zabije. W przypadku gdy gracz kupił Juggernoga, może on zginąć od co najmniej trzech porażeń i chociażby jednego uderzenia zwykłego zombie. Ponadto jeżeli gracz najpierw otrzyma pewne obrażenia a następnie zostanie zaatakowany przez Elektrycznego Zombie, to zostanie mu tyle zdrowia, ile miałby, gdyby porażenie nastąpiło jako pierwsze. Elektryczny Zombie może też atakować graczy w autobusie (zawieszając się na oknie) oraz wyłączyć kierowcę autobusu na ok. minutę. Zabić go można tylko przy pomocy ataków wręcz, granatów IEM, Ray Guna lub Ray Guna Mark II. W przypadku ataków wręcz, zwykły nóż wymaga pięciu uderzeń, nóż Bowie'go czterech, a Galwakastet dwóch. Do ataków wręcz zaliczamy jeszcze tarczę zombie, która wymaga podobnie jak zwykły nóż pięciu uderzeń. Ważne jest, że otrzymuje on obrażenia tylko wtedy, gdy jest w ludzkiej postaci. Po zabiciu go, wydaje charakterystyczny dźwięk, odlatuje i znika wśród chmur. Następny raz pojawić się może dopiero po kilku rundach.

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

NNZW.jpg Nie masz nade mną żadnej władzy (Brązowe Bronze.png) (10Gamerscore.png)
Na TranZit pokonaj "jego", unikając "jego" ataków.
Wieża Bablania Wieża Bablania (Srebrne Silver.png) (75Gamerscore.png)
Na TranZit TranZytu wykonaj polecenia głosów.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeżeli w trybie solowym ranny gracz zostanie zaatakowany i powalony przez Elektrycznego Zombie, jego Quick Revive nie zadziała.
  • Gdy gracz będzie blisko niego, to będzie atakował jak zwykły zombie. Gdy atakuje, nie ma animacji zombie, ale ma dźwięk zwykłego zombie.
  • To pierwszy zombie, który atakuje na odległość.
  • Nie można go zabić, gdy po włączeniu zasilania znajduje się w elektrowni.