FANDOM

BO2topright

Farid – postać występująca w Call of Duty: Black Ops II. Po raz pierwszy pojawia się we wstępie do misji "Upadły anioł", gdzie opowiada zespołowi Sekcji i Briggsowi o DeFalco. Następnie pojawia się w misji "Karma", gdzie kontaktuje się z oddziałem przez radio. W misji "Pięta Achillesa" gracz przejmuje nad nim kontrolę i przymusowo walczy z Jemeńską Armią. Pod koniec misji przed tym jak gracz przejmuje kontrolę na Sekcją, Menendez strzela do VTOL-a Harpera i każe Faridowi go zabić. Jego dalsze losy zależą od gracza.

Wybory gracza Edytuj

Zabicie Harpera, Chloe żyje, DeFalco zabity – Farid pojawia się na USS Barack Obama, i skacze między Chloe, a Salazara, gdy ten strzela do Karmy. Farid ocala ją, lecz ginie.

Zabicie Harpera, DeFalco żyje, Chloe uratowana w misji "Druga szansa" – Po tym jak Sal zabija strażników DeFalco, obala Chloe pistoletem, lecz zanim zdąża ją zabić, Farid strzela mu w głowę. Następnie ginie z ręki Sala.

Harper zabity, DeFalco żyje, Chloe nieuratowana – Farid strzela do DeFalco, lecz ten przed śmiercią zdąża strzelić w jego ramie. Obaj umierają.

Strzelenie w Menendeza – Farid szybko skierowuje broń w stronę Raula, lecz ten podnosi jego rękę nad siebie, i strzela mu w brzuch z Executionera. Następnie zabija go strzałem w głowę a Harper jest oszczędzony.

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy Farid zabije DeFalco, widać iż, ma on dziurę w głowie po stronie przeciwnej, do Farida. W rzeczywistości pocisk pistoletowy, a zwłaszcza 5mm nabój do Five-seveN, nie mają dość energii kinetycznej, by przebić głowę dwa razy i rykoszetuje w niej.
  • Podczas gry Faridem można zaobserwować, iż jego skóra na rękach jest ciemna, ale jeśli zabijemy Harpera i Sekcja pomoże Faridowi wstać można zauważyć, że wtedy Farid ma całkiem bladą skórę na rękach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki