FANDOM

BlackopsNewTopright RealWorldtr BO2topright Ztr
„Viva la Revolution!”
— Fidel Castro

Fidel Castro – kubański polityk i prawnik. Urodził się 13 sierpnia 1926 w Biranie. Od 1 stycznia 1959 do 24 lutego 2008 przewodniczący Rady Państwa i premier Republiki Kuby, przywódca rewolucji kubańskiej i często określany mianem dyktatora dlatego, że praktycznie jego władza nie podlegała ograniczeniom. Występuje w Call of Duty: Black Ops i jest też wspomniany w Call of Duty: Black Ops II. Zmarł 25 listopada 2016.

KampaniaEdytuj

Jest antagonistą. Występuje tylko w misji "Operation 40" jako cel Alexa Masona , Frank`a Woods`a i Joseph`a Bowmana. Wiedział z Dragowiczem o ich planie dlatego postawił sobowtóra w swojej willi. Sprzymierzył się z Dragowichem i w celu uczczenia tego przekazał mu Masona.

MultiplayerEdytuj

Można zobaczyć jego podobiznę na ścianie na mapie Havana.

Tryb ZombieEdytuj

Występuje jako postać grywalna na mapie "Five". Jego licznik punktów jest zielony (tak jak Richtofen i Michael Rooker).

Ciekawostki Edytuj

  • W trybie zombie jak otrzyma niektóre bronie (np. Galil) mówi "A Hammer for 26th of July" (pol. Młot na 26 lipca). Jest to nawiązanie do wydarzenia z 1953 roku, kiedy to był atak na jeden z garnizonów na Kubie, który miał istotny wkład w rewolucję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki