FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III.
2013-05-02 00017.jpg

Fire Sale

"Fire Sale? I hope they have vodka!"
"Gorąca wyprzedaż? Mam nadzieję, że mają wódkę!"
—Nikolai Bieliński po wzięciu Fire Sale'a
"Attenction zombie shoppels! Time for a Fire Sale! Until the music starts, box pulls ten dolars and can be nearly location near you ha hahahahahahahahahaha!"
"Uwaga łowcy zombie! Czas na gorącą wyprzedaż! Gdy muzyka będzie grać, skrzynie będą kosztować 10 dolarów i może być blisko ciebie"
—Dłuższa, niewykorzystana wersja Fire Sale.

Fire Sale (pol. Gorąca wyprzedaż) – Power-Up występujący w Call of Duty: Black Ops,Call of Duty: Black Ops II (Nuketown Zombies, Mob of the DeadBuried i Origins) i Call of Duty: Black Ops III (Shadows of Evil i The Giant) w trybie Zombie.

Gdy zdobędziemy Fire Sale, w każdym pomieszczeniu będzie Skrzynka losująca i włączy się muzyka (jak w kasynie) i każda skrzynka losująca będzie kosztowała 10 punktów. Oczywiście Fire Sale trwa tylko 30 sekund i gdy skończy się limit, to skrzynki losujące znikają i zostaje ta skrzynka, gdzie była przed zdobyciem Fire Sale.

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy zdobędziemy Fire Sale to ikona będzie miała symbol dolara.
  • Fire Sale miał pojawić się na mapie Tranzit (dowodem jest nieużyty komentarz Richtofena w plikach gry). Jimmy Zielinski (projektant trybu zombie) napisał na Twitterze, że Fire Sale został usunięty ponieważ mapa była za duża i było za mało miejsc pojawienia się skrzynki losującej i tak samo w Die Rise.
  • Mimo że Fire Sale trwa 30 sekund, to jego melodia trwa 1:18.
  • Gdy ukończymy Richtofen Grand Scheme, to będzie inna muzyka Fire Sale'a. Ta muzyka jest też w Buried i w Nuketown Zombies po 25 rundzie.
  • Fire Sale zacznie się pojawiać, jeżeli w skrzynce zostanie wylosowany miś (wyjątkiem jest mapa "Five", na której Fire Sale pojawia się zawsze po zabiciu Złodzieja z Pentagonu, który ukradł graczom broń, ale z nią nie uciekł).
  • Fire Sale może być też zgubą dla drużyny, dlatego że podczas Fire Sale'a większość graczy idzie do skrzynki losującej nie zważając na hordę zombie, co może się zakończyć śmiercią całej drużyny.
  • Po wykonaniu Mined Games drogą Richtofena, Fire Sale będzie trwał do końca gry.
  • W Call of Duty: Black Ops II, dżingiel Fire Sale'a można usłyszeć, jeśli jest się blisko skrzynki losującej.
  • W Mob of the Dead i Origins nie ma żadnego dżingla.
  • To jedyny power-up, który pomaga obu drużyną w trybie Żałoba.

GaleriaEdytuj

WideoEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki