FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: United Offensive.

Kapitan Foley – postać, występująca w Call of Duty i Call of Duty: United Offensive. Żołnierz 101. dywizji powietrznodesantowej, posiada rangę kapitana.

Call of DutyEdytuj

Szeregowy Martin spotyka Foleya podczas treningu w Georgii. Uczy on szeregowego obrotu kamerą, chodzenia i zmiany postawy oraz wspinaczki. W misji "Pathfinder" pojawia się na końcu nakazując swoim podkomendnym wejść do okopu. W następnym poziomie dowodzi atakiem na Sainte-Mère-Église. Za dnia razem z nami broni wcześniej zdobytego miasta, po czym wysyła gracza, Moody'ego i Eldera do sztabu. Uczestniczy w odbijaniu kapitana Price'a. Podczas odbijania majora Ingrama kieruje ciężarówką. Dowodzi podczas przeszukiwania bunkrów w Ardenach, by odnaleźć dokumenty na temat rakiet V-2.

Call of Duty: United OffensiveEdytuj

W dodatku "United Offensive", Foleya spotykamy, gdy sierżant Moody wraz z szeregowym Enderem docierają do sztabu. Czeka już tam na nas i przekazuje nam informacje o sytuacji bitwy. Dalszą część bitwy, kapitan spędza w gmachu sztabu. Następnego dnia, Foley wtajemnicza kaprala Rileya i Moody'ego w plan ataku na niemiecki konwój. Następnie dowodzi szturmem na miasteczko Foy.

CiekawostkiEdytuj

  • W Call of Duty w jednej z misji da się go zabić.
  • W Call of Duty: Modern Warfare 2 także występuje postać o imieniu Foley.
  • Jeżeli pod koniec misji "Noville" gracz zaatakuje go, zacznie on strzelać do gracza.
  • Normalnie przy Foleyu w pierwszej części CoD jest napisane "Cpt. Foley", w misji Alps Chateau na początku również tak jest, ale gdy pojawia się potem (po zniszczeniu przez Martina urządzeń w ukrytym pomieszczeniu) jest napisane przy nim "Captain Foley".

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki