BO2topright BO3topright Ztr

G-Strike – cudowna broń występująca na mapie Origins. Mówi się o nim, że jest lepszą wersją Małpki z talerzami, ponieważ przyciąga i zabija zombie, sprowadzając nalot. Jeżeli w pobliżu będzie przechodził robot, wystrzeli on kilka dodatkowych pocisków. Niestety broń ta nie sprawdza się w zadaszonych pomieszczeniach. Minusem jest też to, że w inwentarzu mamy tylko dwa G-Strike.

Każdy gracz, który chce zdobyć G-Strike musi wykonać kilka kroków:

Krok 1.

W Tank Station na stoliku w pobliżu MP40 znajdują się 4 kamienne tablice. Gracz musi podnieść jedną z nich przyciskiem użycia. Gdy to zrobi, zobaczy tę tablicę w inwentarzu.

Krok 2.

W kościele znajduje się biały zbiornik na wodę święconą. Gracz musi najpierw włożyć do niego swoją tablicę, a następnie zabijać w pobliżu zombie atakami wręcz.

Krok 3.

Gdy gracz zabije wystarczającą liczbę zombie, będzie mógł podnieść tablicę z powrotem. Pojawi się ona w inwentarzu gracza jako tablica z symbolem pięści. Gracz musi teraz wrócić do Tank Station i odłożyć tablicę z powrotem na stolik. Musi być przy tym bardzo ostrożny. Za każdym razem gdy wejdzie w błoto, tablica się pobrudzi. W tej sytuacji gracz będzie musiał wrócić do kościoła i umyć ją w wodzie święconej.

Krok 4.

Gracz musi jeszcze raz zabijać zombie atakami wręcz w pobliżu tablicy. Gdy zabije on odpowiednią liczbę zombie G-Strike pojawi się na stoliku i będzie można go zebrać.

Gdy jeden z graczy zginie lub wymieni G-Strike na Małpkę z talerzami, będzie mógł go wylosować ze skrzynki losującej.

Osiągnięcia i trofea

Zagubiona dziewczynka Zagubiona dziewczynka (Srebrne Silver) (75Gamerscore)
W Origins, uwolnij Samantę.