FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.
20px-Disambig-icon.png Dla wariantu G3 będącego karabinem wyborowym, patrz PSG1.
20px-Disambig-icon.png Dla karabinu szturmowego o podobnej nazwie, patrz G36C.

G3 (wł. H&K Gewehr 3) – karabin szturmowy produkcji niemieckiej, który pojawił się jedynie w Call of Duty 4: Modern Warfare. Był planowany w Call of Duty: Modern Warfare 2.

Call of Duty: Modern WarfareEdytuj

KampaniaEdytuj

G3 pojawia się we wszystkich misjach kampanii poza ostatnią oraz w AC130 jako standardowy karabin na wyposażeniu Ultranacjonalistów oraz OpFor  który, w odróżnieniu od wersji z trybu dla wielu graczy, strzela ogniem automatycznym. Broń ta zabija na jedno trafienie w tułów, szyję i głowę, a dodatkowo ma średni odrzut, którego dobra kontrola ze względu na wysokie obrażenia nie jest konieczna. Dodatkowo gracz dość często natyka się na tą broń, tak więc nie będzie problemu z uzupełnieniem braków w amunicji. Jedyną widoczną wadą jest mały magazynek, jednak jeśli użytkownik tej broni będzie pamiętał o tej wadzie, to ma w swoich rękach niezwykle potężne narzędzie do walki z wrogiem.

Tryb dla wielu graczyEdytuj

Karabin ten jest do odblokowania na 25. poziomie i porównaniu do odpowiednika z kampanii cechuje się mniejszym odrzutem, ale zamiast ognia automatycznym strzela półautomatycznym. W trybie Arcade karabin zabija na 2 do 4 trafień (o ile cel nie posiada atutu Niszczyciel), tak więc gracz może zrezygnować z atutu Moc obalająca na rzecz innego atutu 2. poziomu. O ile G3 w trybie Arcade jest wysoce skuteczny w walce z wrogiem, to w trybie Hardcore jest jedną z lepszych broni, ponieważ zabija na jedno trafienie, o ile cel nie posiada atutu Niszczyciel.

Dostępne dodatkiEdytuj

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

ARCut.png Ta część gry Call of Duty została wycięta z jej finalnej wersji.

Karabin G3 był planowany, o czym świadczą materiały ze wczesnych faz produkcji, na których broń ta jest wyraźnie widoczna, jednak w trakcie tworzenia gry zrezygnowano z tego pomysłu. W plikach gry wciąż znajdują się pozostałości po tej broni.

CiekawostkiEdytuj

  • Z plików gry Call of Duty 4: Modern Warfare można wyczytać, że do broni planowany był indywidualny granatnik HK79.
  • W misji "P.N." broń pomimo bycia karabinem szturmowym, leży przy karabinach wyborowych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki