FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

GP-25 – radziecki granatnik podlufowy występujący we wszystkich częściach serii Modern Warfare, Call of Duty: Black Ops oraz Call of Duty: Black Ops II montowany na AK-47 i AN-94. Jego odpowiednikiem pod względem parametrów dla zachodnich broni jest M203. W Call of Duty 4: Modern Warfare pojawia się na standardowym wyposażeniu ultranacjonalistów.

CiekawostkiEdytuj

OgólneEdytuj

  • Granatnik pojawia się na AK-47, co jest niedociągnięciem ze strony twórców. W rzeczywistości montowany był tylko na AKM i AK-74.
  • W rzeczywistości granaty wykorzystywane przez GP-25 były bezłuskowe.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

  • Tak samo jak znacząca część dodatków nie powinien pojawić się w grze ze względu na konflikt dat produkcji. GP-25 do służby oficjalnie wszedł w 1978 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki