FANDOM

BO2topright Ztr
20px-Disambig-icon.png Dla broni występującej w kampanii, patrz Kastet bojowy.

Galwakastet – elektryczny kastet występujący w Call of Duty: Black Ops II w trybie Zombie.

W trybie Zombie galwakastet kosztuje 6000 punktów. Występuje na mapach Green Run (Tranzit, Miasto, Farma), Nuketown Zombies, Die Rise i Buried. Jest on potężniejszy od noża Bowie'go, ponieważ pozwala na zabicie zombie jednym uderzeniem do 14. rundy. Sprawdza się też bardzo dobrze w walce z elektrycznym zombie czy mieszkańcami lasu, pozwalając na zabicie ich dwoma ciosami, a także w walce z minionami przy próbie zdobycia darmowego perku.

Miejsca występowania galwakastetu:

  • Na mapie Tranzit znajduje się on na dachu restauracji. Aby się tam dostać należy najpierw znaleźć właz, zamontować go obok jednego z okien w restauracji a następnie wspiąć się na dach.
  • Na mapie Miasto zarówno w trybie Przetrwania i Żałoby znajduje się on naprzeciwko schodów w barze.
  • Na mapie Farma galwakastet występuje tylko w trybie Przetrwania. Znajduje się on w mniejszej stodole.
  • Na mapie Nuketown Zombies można go znaleźć w ciężarówce z Minami Claymore, AK-74u, Semtexem i nożem Bowie'go. Znajduje się on za stertą kartonów, które należy najpierw uderzyć nożem, aby móc go kupić.
  • Na mapie Die Rise znajduje się w niewielkim pomieszczeniu w szybie windy drugiego wieżowca.
  • Na mapie Buried galwakastet wymaga narysowania go. Potrzebną do tego kredę można znaleźć w sklepie z bronią.

CiekawostkiEdytuj

  • Galwakastet jest najdroższą rzeczą i bronią w trybie Zombie w Call of Duty: Black Ops II.
  • Płonący zombie nie wybuchają, jeśli zabije się je galwakastetem.
  • Podobnie jak nóż Bowie'go galwakastet ma swoją animację kupowania. Tym razem jest to przypadkowe porażanie się prądem.
  • W przeciwieństwie do nóża Bowie'go czy Sierpu galwakastet nie jest trzymany w rękach gracza podczas używania noża balistycznego.
  • Galwakastet pełni też ważną rolę przy dzieleniu punktów w banku.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki