BO3topright Ztr

Gniew starożytnychCudowna Broń występująca na mapie Der Eisendrache.

OpisEdytuj

Specjalny łuk zbudowany z kości i tajemniczego spoiwa. Wyposażony w zapas 60 ognistych strzał, które wybuchają po wystrzale. Jego efekt zależy jeszcze od tego, jak mocno gracz naciągnie cięciwę łuku. Maksymalne powoduje większy i mocniejszy wybuch kosztem dwóch strzał. Jest to jedna z zasadniczych różnic Gniewu starożytnych od Sparrowa. Inną jest to, że na strzałę wystrzeloną z maksymalną siłą, nadal wpływa grawitacja. Dzięki krótkiemu czasowi naciągania cięciwy, broń posiada dość wysoką szybkostrzelność. Ponadto wytwarzany przez nią wybuch nie rani gracza. Cechy te sprawiają, że broń jest niezwykle przydatna do walki z grupami zombie, jak również z Panzer Soldatem. Niestety Gniew starożytnych posiada również jedną wadę. Gdy gracz trzyma łuk, broń do walki wręcz zostaje zastąpiona strzałą, która zadaje takie same obrażenia, co zwykły nóż. W przypadku chęci skorzystania z noża Bowie'go lub przepychacza, należy najpierw zmienić broń.

ZdobywanieEdytuj

W celu zdobycia Gniewu starożytnych, gracze muszą nakarmić trzy głowy smoka siedmioma zombie, podobnie jak Cerbera na mapie Mob of the Dead. Przed rozpoczęciem, należy najpierw zabić jednego zombie przed jeszcze skamieniałą głową smoka, aby ten ożył. Następnie można zacząć zabijać kolejnych przeciwników, karmiąc w ten sposób smoka. Po zjedzeniu wystarczającej ilości zombie, zwierzę zaczyna ziać ogniem i znika. Głowy smoka można spotkać w następujących miejscach:

  • na dolnym dziedzińcu, nad przejściem do magazynu amunicji;
  • w centrum kontroli lotów kosmicznych, nad kominkiem;
  • w krypcie, przed piramidą.

Po nakarmieniu wszystkich głów, wystarczy, że gracz uda się do krypty rodzinnej, gdzie może odebrać Gniew starożytnych.

UlepszanieEdytuj

Gniew starożytnych może zostać ulepszony na cztery różne sposoby. W ten sposób łuk otrzymuje nowe ataki zarówno dla nienaciągniętej i naciągniętej cięciwy, zwiększenie zapasu strzał do 75 oraz nową nazwę. Poprzez zadania ulepszania do zdobycia są następujące łuki:

Jeżeli gracz skorzysta z ulepszonego łuku, wciąż ma możliwość odzyskania oryginalnego Gniewu starożytnych. Z tego powodu każde ulepszenie jest traktowane, jako osobna Cudowna Broń.

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

No to strzalka obrazek osiagniecia No to, strzałka! (Srebrne Silver) (20Gamerscore)
Na Der Eisendrache, ulepsz Gniew starożytnych.
Der Meisterbogenschuetze obrazek osiagniecia Der Meisterbogenschuetze (Srebrne Silver) (40Gamerscore)
Na Der Eisendrache, zdobądź wszystkie starożytne strzały.

CiekawostkiEdytuj

  • Uzyskanie Gniewu starożytnych jest podobne do uzyskania broni Przywracacz piekła z mapy Mob of the Dead.
  • Cztery ulepszenia tej broni są nawiązaniem do Kosturów żywiołów z mapy Origins.
  • Każdy ulepszony łuk ma własny wygląd dusz zombie.