FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3.

Goalpost – pierwsza misja aktu II kampanii w Call of Duty: Modern Warfare 3.

OpisEdytuj

Wojska amerykańskie szturmują Hamburg, aby odbić wiceprezydenta Stanów Zjednoczonych o kryptonimie "Goalpost". Misja rozpoczyna się na pokładzie helikoptera. Kilka pojazdów z towarzyszącej grupy uderzeniowej zostaje zestrzelona, a gracz ląduje na plaży. Udaje się w głąb lądu i razem z resztą żołnierzy walczy z siłami rosyjskimi. Kiedy strzelec miniguna towarzyszącego czołgu ginie, graczowi przychodzi go zastąpić. Wdaje się on więc w strzelaninę w podziemnym parkingu, która kończy się unieruchomieniem pojazdu. Gracz zmuszony jest kontynuować misję na piechotę, by po strzelaninie znaleźć zniszczony konwój. Cel znajduje się w budynku obok. Gracz wysadza drzwi i korzystając ze zwolnionego tempa eliminuje nieprzyjaciół. Następnie uwalnia urzędnika przywiązanego do krzesła, kończąc misję.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Welcome to WW3 MW3.png Witaj w III WŚ (Brązowe Bronze.png) (10Gamerscore.png)
Ocal wiceprezydenta Stanów Zjednoczonych. Ukończ "Goalpost" na dowolnym poziomie trudności.
Payback MW3.png Zapłata (Srebrne Silver.png) (25Gamerscore.png)
Ukończ "Odsunąć się od torów", "Goalpost" i "Zwrot do nadawcy" na poziomie trudności weteran.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeżeli gracz rzuci granat w drzwi, za którymi znajduje się wiceprezydent, zamiast się od nich odbić, to przyczepi się i zacznie kręcić wokół własnej osi.
  • Jeżeli idąc wraz z czołgami gracz nie skręci do budynku po prawej, a będzie szedł główną drogą, wróci do menu i otrzyma błąd "Reliable command buffer overflow".

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki