FANDOM

BO2topright BO3topright Ztr

Godnola lub Wagon – funkcja trybu zombie i środek transportu występujący na mapach Mob of the Dead i Der Eisendrache.

Mob of the Dead

Od początku rozgrywki zlokalizowana jest zawsze na piętrze bloku Michigan. Pozwala ona graczom na podróż do doków i z powrotem. Oprócz uiszczenia opłaty w wysokości 750 punktów gondola wymaga zasilenia jej. Odpowiedzialne za to woltomierze znajdują się zarówno na piętrze bloku Michigan, jak i w dokach. Mimo to wystarczy zasilić tylko jeden z nich. Podczas kupowania gondoli należy uważać na zombie, którzy mogą zdążyć wejść na pokład jeszcze przed zamknięciem bramki. Ma to szczególne znaczenie w sytuacji, kiedy można skorzystać z darmowego transportu. Jeżeli gondola znajduje się po drugiej stronie, gracz może ją bezpłatnie przywołać. W ten sposób wszyscy znajdujący się na jej pokładzie zostaną przetransportowani.

Der Eisendrache

Gondola nazwana w grze wagonem, podczas przerywnika filmowego dostarcza graczy do zamku. Później może zostać ponownie wezwana, korzystając z panelu w pomieszczeniu startowym. Jedynym warunkiem jest posiadanie bezpiecznika, co symbolizowane jest ikoną przy punktacji gracza. Jeden zawsze pojawia się przed panelem na początku rozgrywki. Kolejne mogą wypaść z zombie pod postacią power-upa. Gracz nie może posiadać więcej niż jeden bezpiecznik. Gondola wraz z przybyciem losuje power-up. Po jego zebraniu lub zniknięciu odjeżdża, pod warunkiem, że nikt nie stoi w środku. Istnieje również możliwość wezwania drugiej gondoli. Zawiera ona Małpkę z talerzami albo ulepszoną broń: Man-O-War lub Haymaker 12. Niestety szansa na wezwanie drugiej gondoli jest bardzo niska.