FANDOM

BO2topright BO3topright Ztr

Godnola lub Wagon – funkcja trybu zombie i środek transportu występujący na mapach Mob of the Dead i Der Eisendrache.

Mob of the DeadEdytuj

Od początku rozgrywki zlokalizowana jest zawsze na piętrze bloku Michigan. Pozwala ona graczom na podróż do doków i z powrotem. Oprócz uiszczenia opłaty w wysokości 750 punktów gondola wymaga zasilenia jej. Odpowiedzialne za to woltomierze znajdują się zarówno na piętrze bloku Michigan, jak i w dokach. Mimo to wystarczy zasilić tylko jeden z nich. Podczas kupowania gondoli należy uważać na zombie, którzy mogą zdążyć wejść na pokład jeszcze przed zamknięciem bramki. Ma to szczególne znaczenie w sytuacji, kiedy można skorzystać z darmowego transportu. Jeżeli gondola znajduje się po drugiej stronie, gracz może ją bezpłatnie przywołać. W ten sposób wszyscy znajdujący się na jej pokładzie zostaną przetransportowani.

Der EisendracheEdytuj

Gondola nazwana w grze wagonem, podczas przerywnika filmowego dostarcza graczy do zamku. Później może zostać ponownie wezwana, korzystając z panelu w pomieszczeniu startowym. Jedynym warunkiem jest posiadanie bezpiecznika, co symbolizowane jest ikoną przy punktacji gracza. Jeden zawsze pojawia się przed panelem na początku rozgrywki. Kolejne mogą wypaść z zombie pod postacią power-upa. Gracz nie może posiadać więcej niż jeden bezpiecznik. Gondola wraz z przybyciem losuje power-up. Po jego zebraniu lub zniknięciu odjeżdża, pod warunkiem, że nikt nie stoi w środku.

Istnieje również możliwość wezwania drugiej gondoli. Zawiera ona Małpkę z talerzami albo ulepszoną broń: Man-O-War lub Haymaker 12. Aby ją wezwać należy najpierw na samym początku rozgrywki wrzucić dwa granaty do odjeżdżającej gondoli. Od tego momentu każdy gracz, który indywidualnie użyje bezpiecznika po raz piąty, wezwie drugą gondolę.