FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Declassified Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.
Complete.png Ten artykuł zawiera sekcje wymagające uzupełnienia. Jeśli możesz, uzupełnij je.

Granat ogłuszający – granat specjalny występujący w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Ghosts, Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Black Ops III.

OpisEdytuj

Granat potrafi ogłuszyć przeciwnika, u trafionego tym granatem gracza powoduje chwilowe rozjaśnienie obrazu i chwilowe spowolnienie więc wtedy jest dość łatwym celem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki