FANDOM

BO2topright Ztr
„Kontynuuj walkę z hordami nieumarłych i poszukaj śladów tego, co się ma zdarzyć...”
— Opis mapy

Green Run – jedenasta mapa występująca w Call of Duty: Black Ops II w trybie Zombie.

OpisEdytuj

Akcja dzieje się w Hanford Site w stanie Waszyngton w USA po wydarzeniach na Księżycu. Na tej mapie występuje Easter Egg zwany Tower of Babble.

NowościEdytuj

Mapa składa się z pięciu głównych części: przystanku autobusowego, restauracji, farmy, elektrowni i miasta, a także pięciu sekretnych: tunelu, pól kukurydzy, wieży transmisyjnej, Nacht der Untoten i domku myśliwskiego.

Przystanek AutobusowyEdytuj

Przystanek Autobusowy to miejsce, w którym zaczyna się rozgrywkę w trybie Tranzit lub Przetrwanie. Jest to też pierwszy przystanek autobusu. W trybie Tranzit znajdują się tutaj Quick Revive, części do turbiny wraz ze stołem do jej budowania, możliwa do pojawienia się część do autobusu, Karta nawigacyjna oraz część (meteor) do Stołu nawigacyjnego. W trybie przetrwania nie ma żadnych perków ani Pack-a-Puncha. W obu trybach na ścianie można kupić kosztujące 500 punktów bronie: M14 i Olympia. W trybie przetrwania dodatkowo można kupić, kosztujące 1000 punktów MP5 oraz kosztującego 1200 punktów Remingtona 870 MCS. Na przystanku autobusowym znajduje się 7 barykad, jeden ze spawnów skrzynki losującej oraz troje drzwi: jedne z nich kosztują 750 punktów, a pozostałe zasilane są turbiną.

TunelEdytuj

Pomiędzy przystankiem autobusowym a restauracją, autobus przejeżdża przez tunel. Na ścianie można tam kupić, kosztujące 1200 punktów Colt M16A1. W tunelu znajduje się część (silnik odrzutowy) do Jet Guna oraz może pojawić się część (deska) do Stołu nawigacyjnego.

RestauracjaEdytuj

Drugi przystanek autobusu. Bezpośrednio zagrać na tej mapie można tylko w trybie Zawrócony. W trybie Tranzit pojawia się tu po raz pierwszy skrzynka losująca. Znajdują się tu także perk o nazwie Speed Cola, oraz części i stół do budowania tarczy zombie. Mogą się tu także pojawić części do Stołu nawigacyjnego (radio) i autobusu. Na ścianach można kupić, kosztujące 1000 punktów MP5 oraz kosztujący 6000 puntów Galwakastet. Na terenie restauracji znajdują się 4 barykady oraz troje drzwi: dwoje z nich kosztują 750 punktów, a trzecie zasilane są turbiną.

FarmaEdytuj

Trzeci przystanek autobusu. Bezpośrednio zagrać na tej mapie można w trybie Przetrwania i w trybie Żałoba. W trybie Tranzit znajdują się tutaj Double Tap Root Beer, części i stół do budowania wieżyczki oraz schowek na broń. Mogą się tu też pojawić części do Stołu nawigacyjnego (skrzynka elektryczna) i autobusu. W trybie przetrwania i Żałoba znajdują się tu cztery podstawowe perki, ale nie ma Pack-a-Puncha. We wszystkich trybach na ścianie można kupić kosztującego 1200 punktów Remingtona 870 MCS. W trybie Tranzit dodatkowo można kupić kosztujące 1000 punktów miny Claymore, a w trybie przetrwania i Żałoba, kosztujące kolejno 500, 1000 i 6000 punktów Olympię, MP5 i Galwakastet. Na farmie znajduje się 8 barykad, jeden ze spawnów skrzynki losującej oraz dwoje drzwi: pierwsze kosztują 750 punktów, a drugie zasilane są turbiną.

Wieża transmisyjnaEdytuj

Pomiędzy farmą a elektrownią rozciągają się pola kukurydzy. W pewnym miejscu można zauważyć drogę w głąb pola. Idąc od strony farmy, droga po lewej prowadzi pod wieżę transmisyjną. Wykonuje się tam Easter Egg Tower of Babble oraz buduje się Stół nawigacyjny.

Nacht der UntotenEdytuj

Osobny artykuł Nacht der Untoten

Wygląd ''Prototypu'' nie zmienił się oprócz braku barykad, zburzonych schodów i braku możliwości wejścia do pokoju ''pomocy'' Także znikł napis na ścianie ''Ascend from darkness'' który pojawił się w Call of Duty: World at War i Call of Duty: Black Ops.

Znajduje się tam część (hamulec) do Jet Guna oraz może się tam pojawić część (radio) do Stołu nawigacyjnego.

ElektrowniaEdytuj

Czwarty przystanek autobusu. Pojawia się tylko w trybie Tranzit. Na ścianie można tu kupić kosztujące 1200 punktów AK-74u. Znajdują tu się także części i stół do włącznika prądu i elektrycznej pułapki, perk o nazwie Tombstone Soda i część (kable) do Jet Guna. Może się tu też pojawić część (deska) do Stołu nawigacyjnego. W elektrowni znajdują się 4 barykady, jeden ze spawnów skrzynki losującej oraz troje drzwi: kosztujące 750 punktów drzwi do elektrowni, drzwi, które otwierają się po włączeniu prądu lub po zasileniu turbiną oraz żelazne drzwi z symbolem pioruna, które po zasileniu turbiną otwierają wejście do laboratorium w mieście.

Domek myśliwskiEdytuj

Idąc z elektrowni do miasta, trzymając się prawej strony, dojdziemy do domku myśliwskiego. Na ścianie można tam kupić kosztujący 3000 punktów Nóż Bowie'go. W domku myśliwskim znajduje się także jedna z części (miernik ciśnienia) do Jet Guna.

MiastoEdytuj

Piąty i ostatni przystanek autobusu. Bezpośrednio zagrać na tej mapie można w trybie Przetrwania i w trybie Żałoba. We wszystkich trybach znajdują się tutaj 2 perki: Juggernog i Stamin-Up, a na ścianie można kupić kosztujący 250 punktów Semtex. W trybie Tranzit dodatkowo znajdują się tam stół do budowania Jet Guna, skarbiec w banku oraz mogą się tam pojawić części do Stołu nawigacyjnego (skrzynka elektryczna) i autobusu. W podziemiach banku znajduje się laboratorium, w którym znajdują się części i stół do budowania Pack-a-Puncha. W trybie przetrwania i w trybie Żałoba dostępne są 4 dodatkowe perki: Quick Revive, Double Tap II, Speed Cola i Tombstone Soda. Oprócz tego mamy natychmiastowy dostęp do Pack-a-Puncha, a na ścianach możemy dodatkowo kupić kosztujące kolejno 500, 500, 1000 i 6000 punktów Olympię, M14, MP5 i Galwakastet. W mieście znajduje się 10 barykad (wliczając laboratorium - 15), dwa spawny skrzynki losującej oraz siedmioro drzwi: troje po 750 punktów, jedno zasilane turbiną, dwoje drzwi w banku wysadzane granatami, oraz właz do laboratorium zasilany turbiną w elektrowni.

Dostępna brońEdytuj

  Broń startowa  
  Broń na ścianie  
  Skrzynka losująca  
  Pozostała broń  

Dostępne funkcjeEdytuj

  Perk-a-Cola  
  Power-Upy  
  Funkcje  
  Przedmioty do budowania  

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Autobus imprezowy nieumarlych Autobus imprezowy nieumarłych (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
Na TranZit ukończ wszystkie dodatki autobusu w trakcie 1 gry.
Biopaliwo Biopaliwo (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Na TranZit użyj alternatywnego środka transportu.
NNZW Nie masz nade mną żadnej władzy (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Na TranZit pokonaj "jego", unikając "jego" ataków.
Nie sadzilem ze istnieja Nie sądziłem, że istnieją (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Na TranZit, zabij jednego z mieszkańców lasu, kiedy się do ciebie przyczepi.
Logo osiągnięcia Nie strzelaj na oślep Nie strzelaj na oślep (Brązowe Bronze) (30Gamerscore)
Na TranZit otwórz wszystkie drzwi, unikając podpalenia.
Promocja Promocja (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Na TranZit, kup 2 różne atuty, zanim włączysz zasilanie.
Swiatlo ich oczu Światło ich oczu (Brązowe Bronze) (5Gamerscore)
Na Green Run użyj 1 IEM do spacyfikowania co najmniej 10 zombie.
Towerofbabble Wieża Bablania (Srebrne Silver) (75Gamerscore)
Na TranZit TranZytu wykonaj polecenia głosów.
Wyposażenie ma znaczenie Wyposażenie ma znaczenie (Brązowe Bronze) (25Gamerscore)
Na TranZit zdobądź 4 różne elementy wyposażenia w trakcie 1 gry.
Zatancz na moim grobie Zatańcz na moim grobie (Brązowe Bronze) (5Gamerscore)
Zdobądź swój nagrobek na Green Run.
Superuzbrojenie Superuzbrojenie (Brązowe Bronze) (30Gamerscore)
W knajpie Zawróceni zabij każdym typem broni podstawowej podczas meczu publicznego.
Uwolnij małpę Uwolnij małpę (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
W knajpie Zawróceni odzyskaj małpkę z talerzami w meczu publicznym.
Widze żywych ludzi Widzę żywych ludzi (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Zabij człowieka w knajpie Zawróceni, kiedy jego wabik jest w grze podczas meczu publicznego.

CiekawostkiEdytuj

  • To druga mapa, gdzie są żeńskie zombie (pierwszą jest Shangri-La).
  • Na tej mapie występuje sekretna piosenka zwana "Carrion", kiedyś sekretną piosenką na tej mapie była "Imma try It Out" (piosenka wykonana przez zespół Skirllex), ale została usunięta przez patcha.
    • Jeszcze przed odpowiednim patchem można było włączyć jedną z trzech piosenek poprzez aktywację misiów w różnej kolejności. Oprócz wspomnianych piosenek "Carrion" i "Imma try It Out" do włączenia była jeszcze piosenka "Carry On".
  • Elektrownia miała być oddzielną mapą w trybie przetrwania i Żałoba.
  • Green Run (miasto) i Księżyc są jedynymi mapami, w których można spotkać i użyć Pack-a-Puncha już na początku gry.
  • To druga mapa, w której postacie mają losowe liczniki punktów.
  • W mieście przy kręgielni na górze znajduje się metalowa strzałka z napisem "Moon", to może nawiązywać do ostatniej mapy w trybie zombie w Call of Duty: Black Ops – Moon.
  • Green Run (przystanek autobusowy) i Nacht der Untoten (Wersja World at War) są jedynymi mapami, na których nie ma perków;
  • Ta mapa przypomina lokacje z serialu The Walking Dead.
  • To druga mapa w trybie zombie, w której po śmierci wszystkich graczy nie słychać fragmentu sekretnej piosenki z następnej mapy.
  • Da się włączyć telewizor na farmie. Aby to zrobić trzeba pójść na farmę (przed włączeniem zasilania) i otworzyć domek, telewizor znajduje się w salonie. Następnie należy podejść do telewizora i przycisnąć na długo aż nie usłyszymy pewnego dźwięku przycisk użycia. Potem należy udać się do elektrowni i włączyć zasilanie oraz wrócić na farmę, a tam zrobić to samo co wcześniej i telewizja powinna działać. Jest to pierwsza mapa, na której informacje są przekazywane przez telewizje, a nie przez radio lub rolki filmowe.

WideoEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki